alleen het aan/uit knopje denk ik dat ik die nog wel iets korter maak.
Dat bredere gedeelte kan er makkelijk af natuurlijk
bedankt voor de leuke reacties
Van enkele naar dubbele teller? Status: Tomtom ingebouwd p2
- poeptus
- Nieuwsgierig
Bericht
Om eerlijk te zijn heb ik het idee ook niet zelf verzonnen.
Ik heb het idee van Rein, die heeft dit voor mij al gedaan en op het forum gezet.
Rein heeft het trouwens nog mooier gedaan, die heeft zijn tomtom uit elkaar geschroefd.
Ik durfden dit niet zo en heb hem in de behuizing laten zitten.
Die op ebay ben ik ookal tegen gekomen alleen voor dat geld vond ik het leuker om hem zelf te maken.
Je komt af en toe wel problemen tegen, maar Rein heeft me daar mee geholpen.
Toen ik heb trouwens op ebay tegenkwam kostte hij €700,- dus vond ik gewoon teveel.
Nu heeft het me ongeveer €180,- voor tomtom, €100,- voor de teller en nog paar kleine dingen gekost.
Groeten Kevin
Ik heb het idee van Rein, die heeft dit voor mij al gedaan en op het forum gezet.
Rein heeft het trouwens nog mooier gedaan, die heeft zijn tomtom uit elkaar geschroefd.
Ik durfden dit niet zo en heb hem in de behuizing laten zitten.
Die op ebay ben ik ookal tegen gekomen alleen voor dat geld vond ik het leuker om hem zelf te maken.
Je komt af en toe wel problemen tegen, maar Rein heeft me daar mee geholpen.
Toen ik heb trouwens op ebay tegenkwam kostte hij €700,- dus vond ik gewoon teveel.
Nu heeft het me ongeveer €180,- voor tomtom, €100,- voor de teller en nog paar kleine dingen gekost.
Groeten Kevin
- poeptus
- Nieuwsgierig
Bericht
het aan/uit knopje is het stokje wat uit de dubbele teller komt om je dagteller op nul te drukken. gewoon ff uitmeten waar je een gaatje moet boren boven op de teller zodat het stokje gewoon op het aan/uit knopje van de tomtom drukt.
zelf een aan/uit knop maken en ergens op het dashboard plaatsen is ook mogelijk, Ik had dan echter heel de tomtom uit elkaar moeten halen en nu zit hij volledig in zijn behuizing in de teller wat me makkelijker leek.
Bij DIY staat ook een zelfde topic van Rein die heeft wel ergens een knopje zitten.
Dit idee heb ik ook van hem en hij heeft ook antwoord gegeven op een aantal vragen die ik had.
groeten kevin
zelf een aan/uit knop maken en ergens op het dashboard plaatsen is ook mogelijk, Ik had dan echter heel de tomtom uit elkaar moeten halen en nu zit hij volledig in zijn behuizing in de teller wat me makkelijker leek.
Bij DIY staat ook een zelfde topic van Rein die heeft wel ergens een knopje zitten.
Dit idee heb ik ook van hem en hij heeft ook antwoord gegeven op een aantal vragen die ik had.
groeten kevin
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Dit topic bedoelt Kevin Klik
He, toch nog meer mensen aan 't klussen met een duotellerpoeptus schreef:...Bij DIY staat ook een zelfde topic van Rein die heeft wel ergens een knopje zitten....

Dit topic bedoelt Kevin Klik
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Onze sponsors