maak er voor mij maar 2 van...
ik heb tenslotte ook twee sleutels...
Sleutelhanger Mini
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben blij dat jullie er naar uitkijken..
Zoals ik het nu allemaal optel ben ik al 50 stuks kwijt.. ik hoop jullie snel uitsluitsel te kunnen geven voor de prijs. Zoals de prijs nu is, zal die tussen de 6 en 8 euro liggen .. ik hoop zelfs nog goedkoper..

Zoals ik het nu allemaal optel ben ik al 50 stuks kwijt.. ik hoop jullie snel uitsluitsel te kunnen geven voor de prijs. Zoals de prijs nu is, zal die tussen de 6 en 8 euro liggen .. ik hoop zelfs nog goedkoper..

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet er top uit man, doe mij er ook maar 2 stuks.
Alleen heeft sven wel gelijk met de wielkasten, die lijken wel erg ver uit te steken.
gr.
floris
Alleen heeft sven wel gelijk met de wielkasten, die lijken wel erg ver uit te steken.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heren en dames. Een groupbuy is niet nodig. Er worden er meerdere besteld voor de club. Als het zover is. Horen jullie hierover.
En het logo heeft kleine aanpassingen ondergaan. Om het in het dev. materiaal te kunnen vervaardigen. We houden jullie op de hoogte.
En het logo heeft kleine aanpassingen ondergaan. Om het in het dev. materiaal te kunnen vervaardigen. We houden jullie op de hoogte.
Onze sponsors