.. je had um die dag op de parkeerplaats in Nederweert moeten zien .... was nog steeds naar adem aan het happen !!!Zijlboot schreef:Altijd leuk om deze MINI ervaring te kunnen delen met een echte MINI enthousiast.
MINI Cooper TAZ
- Zijlboot
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Een update over de uitlaat. De accubak is verplaatst naar dekofferbak en de R56 Alta 3" uitlaat kan nu rcht naar achter. Alleen nog de M7under strut er onder daarna ga ik hem weer ophalen en ik ben zeer benieuwd naar dit geluid/prestatie.

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat gaat lekker BRULLEN denk !!!
Vindt het wel ruig staan wat verder naar buiten , cool !!!!
Vindt het wel ruig staan wat verder naar buiten , cool !!!!
- Zijlboot
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Dinsdag of woensdag de MINI ophalen,understrut systeem van M7 zit er onder en eens kijken hoe de nieuwe uitlaat klinkt.
en of deze niet te veel uitsteekt (che
).
Ga nu even inspiratie op het forum op doen om een mooie soundtrack van de uitlaat te kunnen maken.
Ga nu even inspiratie op het forum op doen om een mooie soundtrack van de uitlaat te kunnen maken.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ben benieuwd !! Heb anders nog wel een dunne slijpschijf hier liggen.......
De Milltek klinkt echt gigageil !!!
Zijlboot schreef:Dinsdag of woensdag de MINI ophalen,understrut systeem van M7 zit er onder en eens kijken hoe de nieuwe uitlaat klinkt.en of deze niet te veel uitsteekt (che
).
Ben benieuwd !! Heb anders nog wel een dunne slijpschijf hier liggen.......
De Milltek klinkt echt gigageil !!!
- Zijlboot
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Woensdag de MINI opgehaald, WAT EEN GELUID.Meteen maar even oordoppen voor in de auto gekocht. Helaas bij aankomst thuis alweer de pakking tussen de turbo en de uitlaat er tussen uit geblazen. Dus donderdag weer terug naar de garage met heel veel kabaal en wat valse lucht.
Nu maar weer afwachten.
@Che, je had gelijk het ding steekt ver uit. Het chromme sierstuk begint bij de bumper en loopt dan uit. Maarrrr het maakt hem wel erg dik. Dus even wennen en dan vind ik het toch stiekum mooi. Ach met de herrie die de uitlaat nu maakt ben ik toch aleen redelijke sjonnie
Nu maar weer afwachten.
@Che, je had gelijk het ding steekt ver uit. Het chromme sierstuk begint bij de bumper en loopt dan uit. Maarrrr het maakt hem wel erg dik. Dus even wennen en dan vind ik het toch stiekum mooi. Ach met de herrie die de uitlaat nu maakt ben ik toch aleen redelijke sjonnie
Onze sponsors