Had Berthil niet beter meteen een GP kunnen kopen?

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jul 2008, 16:25

Voor zowel wat Berthil heeft gedaan met z'n S of een GP kopen is wat te zeggen. Echter een GP is een kwestie van gewoon geld op tafel gooien en je hebt hem. Het verhaal van Berthil daarentegen gaat veel verder. Over elk detail dat aan de MINI is veranderd is goed nagedacht. Sommige dingen zijn al 3 keer opnieuw veranderd om de beste oplossing naar Berthil z'n zin te krijgen. Na al die jaren is de MINI van Berthil veel verder doorgevoerd dan een standaard GP. Lees het hele topic over de MINI van Berthil maar eens door. En het is ook voor de meeste MINI-rijders niet weggelegd om zoveel zelf aan hun MINI te durven veranderen. Het moet wel in je zitten om zoiets te doen. Ikzelf zou daarom waarschijnlijk een GP kopen, maar heb daarentegen veel meer respect voor wat Berthil met z'n MINI heeft gedaan en nog steeds mee bezig is :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jul 2008, 16:26

griendar schreef:Ik reed al Mini toen jullie nog niet geboren waren
Je hebt een beetje het idee dat het hier een stelletje losgeslagen twintigers is niet? :roll: :mrgreen: :wink:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jul 2008, 16:52

frankie schreef:
griendar schreef:Ik reed al Mini toen jullie nog niet geboren waren
Je hebt een beetje het idee dat het hier een stelletje losgeslagen twintigers is niet? :roll: :mrgreen: :wink:
niet dan ..... ??? :roll: :wink: :wink:
jbcola
Brugse zot

19 jul 2008, 17:06

De Mini van Berthil is :wat: :-))
maus105
Bonkey

19 jul 2008, 17:56

wat een discussie :s je moet toch lekker zelf weten wat je doet.
ik vind berthil zijn bak echt een van de mooiere hier met al die gadgets :Foto
ik zeg lekker eraf halen dit topic :lol:
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jul 2008, 18:35

maus105 schreef:ik zeg lekker eraf halen dit topic :lol:
Nee vind ik niet. Hij mag toch wel z'n mening kwijt?
Hij kan alleen wel een hoop reakties verwachten.
Er zullen het met hem eens zijn, maar er zullen heel veel zijn die het juist niet met hem eens zijn.
Dat is nou eenmaal zo met een forum. Zolang we het maar gezellig houden met z'n allen :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jul 2008, 18:48

Berthils mini is ff kort samengevat een straatlegale raceversie ... Een GP is gewoon bmw's antwoord om de "gewone" r53 works aan te passen zoals hij eigenlijk had moeten zijn, in mijn ogen is de GP gewoon een collectorsitem. Al kan ik daar niet over oordelen aangezien ik beide niet gereden heb en veel minder gewoon ben.

Wel een originandere manier om je ff voor te stellen, even iets anders, dan hoi ik ben arthuur
:)
griendar
4 op een rij!
4 op een rij!

21 jul 2008, 11:17

maar met een stage 4 van beek kom je ook al een eind tog?
Clubmenneke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 jul 2008, 11:58

Hallo Griendar
Laat de verhalen over je lange MINI-verleden maar komen :D
En de pictures van de R53 Works zullen ook wel in de smaak vallen hiero :wink:

Gr Stein
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

21 jul 2008, 23:48

Maar laat dan wel die elle-lange-saaie verhalen van classics achter je en hou het bij de new MINI.

Stage 4 van Beek is leuk, maar dan rijdt Berthil alsnog rondjes om je heen. Er is op de Nederlandse weg geen MINI welke de EB van Berthil kan evenaren...

iDD
Billie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 jul 2008, 23:38

Gp is inderdaad een mooie en unieke wagen, maar wat Bethil met zijn EB gedaan heeft kan niemand evenaren!! :-)) :-)) 8)

Billie en Bollie
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jul 2008, 16:03

Nice.. 370pk wel lekker spuiten met die spuit
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 jul 2008, 01:27

Nee :wink:
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

31 jul 2008, 02:34

Seg hier word nogal afgeblaft seg de laatste tijd op het forum. Die mens vroeg hier gewoon een vraag. En omdat hij begot zich niet heeft voorgesteld en nog een foto's heeft ingevuld of zijn parking niet heeft ingevuld wordt die al teruggefloten...
Dat is leuk als dat ingevuld is, maar als die mens dat nu niet intresseert, het is niet dat dat het tegen iemand zijn haren strijken is he, of hoe zegt men dat...
Als die mens nu zich gewoon afvraagt ofdat Mr. B niet beter een GP had kunnen kopen is dat toch zijn goed recht...

Ok, hij kan mss dan niet de hele historie kennen van Mr B.'s MINI, maar dat doet er ook niet toe.

Persoonlijk vind ik dat hij gewoon bij de zijn huidige moet houden. Daar heeft hij meer fun van gehad dan moest hij begonnen zijn met een toen nog niet bestaande GP. Denk ik dan toch, zo goed ken ik den B ook niet hoor :D
Trouwens Mr. Arthur: een r53 works vind ik niet zo maar gewoontjes hoor. Een MINI one, dat vind ik gewoontjes :D
Oh ja en hier zitten inderdaad ook een paar oude zakken, en een paar jonge gasten en een paar oude zakken die denken dat ze jongen gasten zijn en jongen gaste die denken dat ze over alles kunnen mee praten gelijk oude zakken, zoals ik bijvoorbeeld :D :P
Afbeelding

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”