Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
jongens wat een gezelligheid hier voor de iphone 3G..
de iphone in nederland.. heeft momenteel een levertijd avn minimaal 5 weken.. je kunt geluk hebben en een kleine t-mobile shop vinden vaar ze hem nog hebben. maar bijde meeste resellers/shops moet je een bestelling doen. Dus ik hou het bij mijn oudje.. die werkt alweer bijna voor een jaar prima. maar ja op den duur wil ik ook wel een nieuwe..
dus we wachten wel. tot ze op voorraad zijn..
de iphone in nederland.. heeft momenteel een levertijd avn minimaal 5 weken.. je kunt geluk hebben en een kleine t-mobile shop vinden vaar ze hem nog hebben. maar bijde meeste resellers/shops moet je een bestelling doen. Dus ik hou het bij mijn oudje.. die werkt alweer bijna voor een jaar prima. maar ja op den duur wil ik ook wel een nieuwe..

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk ook eens verder dan Belgie:
-Zwitserland (Swisscom): 8GB CHF519,- (±EUR 320,-) en 16GB CHF619,- (±EUR 380,-) Maar ik denk dat het moeilijk is om als niet Zwitser deze aan te kopen.
-Italie (8GB bij Vodafone): EUR 499,- Zou deze dan ook werken met NL Sim van Vodafone zonder het verwijderen van de simlock?
-Zwitserland (Swisscom): 8GB CHF519,- (±EUR 320,-) en 16GB CHF619,- (±EUR 380,-) Maar ik denk dat het moeilijk is om als niet Zwitser deze aan te kopen.
-Italie (8GB bij Vodafone): EUR 499,- Zou deze dan ook werken met NL Sim van Vodafone zonder het verwijderen van de simlock?
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ach ja..... heb hem nu gebruikt en ik moet zeggen... aardig!
De review komt van het weekend online en de vergelijkingsreview is al klaar...
http://www.jouwmobiel.com/review/view/1 ... ouchy+trio
Mij heeft de iPhone teleurgesteld
Zeker op het netwerk van T-Mobile en vooral de telefoonfuncties. 50 keer crashen in 1 middag, dan word je niet bepaald vrolijk van. En dan had ik er zelfs twee!!!
MR
De review komt van het weekend online en de vergelijkingsreview is al klaar...
http://www.jouwmobiel.com/review/view/1 ... ouchy+trio
Mij heeft de iPhone teleurgesteld

MR
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ik heb de witte nu sinds den de 10e en ik moet zeggen dat ik hem wel verbetering vind, zeker tegenover het oudere model, ligt vele beter in de klank en de speaker is ook wel wat beter. Niet meer die flut*, camera blijf 2 megapixel ja maar hij doet het wel goed in vergelijking met andere camera's in die range... Enkel de batterijduur is flut* en het is ook flut* van mobistar dat ze er zo weinig uit geven... Krijgen wij kosten klachten... iPhone verkopen is het geen pretje maar daar kan Apple niet aan doen...
Appstore is handig, maar gaat wel rap rommeltje worden denk ik (lees: geen overzicht). Voor de rest is de GPS ook wel nauwkeurig en nee hij is nog niet klaar voor in de auto... Het is gewoon maar om nauwkeuriger te navigeren.
Bellen doet hij nog atijd even goed, en zoals altijd is Apple vergeten dat we in België naast Frans ook Nederlands en Duits spreken (frans toetsenbord geeft ook franse woordenboek...) en de sticker op de achterkant van de iPhone is ook in het frans...
Verder vind ik hem niet zo duur voor belgische bodem natuurlijk... Je moet weten dat wij altijd voor zo'n telefoons die prijzen moeten betalen... Geen koppelverkoop weet je wel...
Ook vind ik de witte mooier en exclusiever dan de zwarte... Is wel cool
Jurgen
Appstore is handig, maar gaat wel rap rommeltje worden denk ik (lees: geen overzicht). Voor de rest is de GPS ook wel nauwkeurig en nee hij is nog niet klaar voor in de auto... Het is gewoon maar om nauwkeuriger te navigeren.
Bellen doet hij nog atijd even goed, en zoals altijd is Apple vergeten dat we in België naast Frans ook Nederlands en Duits spreken (frans toetsenbord geeft ook franse woordenboek...) en de sticker op de achterkant van de iPhone is ook in het frans...
Verder vind ik hem niet zo duur voor belgische bodem natuurlijk... Je moet weten dat wij altijd voor zo'n telefoons die prijzen moeten betalen... Geen koppelverkoop weet je wel...
Ook vind ik de witte mooier en exclusiever dan de zwarte... Is wel cool

Jurgen
- TDHS
- Mod virus alert!
Bericht
Zo... heb er ook eentje mogen afhalen bij de T-mobile shop. Tot nu toe werken de iPod functies en de internet functies goed. Bellen heb ik nog niet gedaan... vreemd eigenlijk... het is immers in eerste instantie een telefoon.
Ben er blij mee! Nu op zoek naar een goed hoesje.
Ben er blij mee! Nu op zoek naar een goed hoesje.
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Gisteren in Las Vegas bij de Apple store geweest.
Ze worden alleen verkocht in de USA met abonnement $199,- (8Gb) en $299,- (16Gb) en alleen als je een bewijs kan overleggen dat je USA inwoner bent, Losse verkoop was er nog niet komt nog wel $599 en $699( zelfs gisteren stonden er nog 10 mensen voor de deur, en werden met mondjesmaat binnengelaten. (het was er erg druk)
Ik heb nog gevraagd of ze de oude modellen nog verkopen, NEE, want zogauw ze nieuwe binnen hadden hebben ze de oude teruggestuurd (was niet interessant voor de losse verkoop hier in de USA
)
Kees
Ze worden alleen verkocht in de USA met abonnement $199,- (8Gb) en $299,- (16Gb) en alleen als je een bewijs kan overleggen dat je USA inwoner bent, Losse verkoop was er nog niet komt nog wel $599 en $699( zelfs gisteren stonden er nog 10 mensen voor de deur, en werden met mondjesmaat binnengelaten. (het was er erg druk)
Ik heb nog gevraagd of ze de oude modellen nog verkopen, NEE, want zogauw ze nieuwe binnen hadden hebben ze de oude teruggestuurd (was niet interessant voor de losse verkoop hier in de USA

Kees

Onze sponsors