Ook enig idee hoelang het nog ongeveer zal duren?
Wil wel wachten op beek omdat hier iedereen zo positief is over beek,maar wil ook geen maanden meer wachten

Hans schreef:Kuis?Wat is dat? Belgisch voor? Bedoel je schoonmaken? Gaat heel makkelijk.. hij kan uit elkaar namelijk
Kijk nou,voor en achter een gat, zelfs in de middeleeuwen waren ze al kinkyBerthil schreef:Kuis is hier wat anders, om die te bewaren hebben ze in de middeleeuwen een gordel bedacht
Mag je raden waarvoor die twee gaten zijn en waarom die getand zijn.
daar hadden de romijnen al een handje van he!!320d touring schreef:Kijk nou,voor en achter een gat, zelfs in de middeleeuwen waren ze al kinkyBerthil schreef:Kuis is hier wat anders, om die te bewaren hebben ze in de middeleeuwen een gordel bedacht
Mag je raden waarvoor die twee gaten zijn en waarom die getand zijn.
![]()
DIIIIIIK!!Hans schreef:Het is bijna gekraakt!Beek haalt de interface uit Italie en die gasten hebben hem bijna af!! Dus je kan nu via de Dastec Unichip 204pk hebben of nog even wachten en dan 214pk of 228pk met intercooler!
Ik ben blij met de Dastec maar als Beek hem direkt kan inlezen via de interface ga ik natuurlijk ook daarvoor.. daarom had ik ook de Clubman gekocht! Om lekker praktisch te kunnen knallen met 230pk
Onze sponsors