ahzo ja..
op de site van ALTA staat +/- 20 wheel hp erbij.. dat lijkt me wel heel erg veel eerlijk gezegd
Beek R56/R55 Tuning
- NaZGuLL
- Leerling Mini lid
Bericht
Ziptuning geeft aan dat zij nu in staat zijn om model 2008 te tunen. Ik heb al wat teksten op dit forum voorbij zien komen dat "jullie" niet echt tevreden zijn over dit bedrijf.
Mijn vraag: zijn er mensen die kunnen spreken uit eigen recente ervaringen en kunnen zeggen waarom ik niet voor ziptuning zou moeten kiezen.
Opm. ik heb nu niet het idee dat Beek binnenkort direct kan inbreken op de ECU, anders dan via een extra kastje.
Mijn vraag: zijn er mensen die kunnen spreken uit eigen recente ervaringen en kunnen zeggen waarom ik niet voor ziptuning zou moeten kiezen.
Opm. ik heb nu niet het idee dat Beek binnenkort direct kan inbreken op de ECU, anders dan via een extra kastje.
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is bijna gekraakt!
Beek haalt de interface uit Italie en die gasten hebben hem bijna af!! Dus je kan nu via de Dastec Unichip 204pk hebben of nog even wachten en dan 214pk of 228pk met intercooler!
Ik ben blij met de Dastec maar als Beek hem direkt kan inlezen via de interface ga ik natuurlijk ook daarvoor.. daarom had ik ook de Clubman gekocht! Om lekker praktisch te kunnen knallen met 230pk

Ik ben blij met de Dastec maar als Beek hem direkt kan inlezen via de interface ga ik natuurlijk ook daarvoor.. daarom had ik ook de Clubman gekocht! Om lekker praktisch te kunnen knallen met 230pk

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, Clubman blijft!!!
Heb een BMW 135i gereden en dat ding was super snel, maar mist de beleving van een Mini.. oke de GP had nog meer beleving maar de Clubman met 230pk carbon luchtfiltertje van Forge en een dump valve kan mijn Clubman ook spannend maken.. Dus ik moet ff ergens een slotje op gooien 

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Als de onze de catback en de intercooler van Alta al heeft dan zou een chipje van Beek dus voldoende moeten zijn voor 230 pk ? 

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
maak even een filmpje van die luchtfilter.. ben ook wel geinterreseerd!! denk je dat de prijzen gelijk zijn aan de R56 tuning??
Gr. Olaf
kijk!! cool man! heb ook met die 135i gereden, rijd heerlijk.. maar wat je zegt is waar!!Hans schreef:Nee, Clubman blijft!!!Heb een BMW 135i gereden en dat ding was super snel, maar mist de beleving van een Mini.. oke de GP had nog meer beleving maar de Clubman met 230pk carbon luchtfiltertje van Forge en een dump valve kan mijn Clubman ook spannend maken.. Dus ik moet ff ergens een slotje op gooien
maak even een filmpje van die luchtfilter.. ben ook wel geinterreseerd!! denk je dat de prijzen gelijk zijn aan de R56 tuning??
Gr. Olaf
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk het wel van die prijzen.. maar dat ligt aan Beek! Is natuurlijk een superprijs! €325,- is bijna een kadootje verglijken met Schnitzel.. morgen gaat de Carbon luchtfilter erop..Olaf schreef:kijk!! cool man! heb ook met die 135i gereden, rijd heerlijk.. maar wat je zegt is waar!!Hans schreef:Nee, Clubman blijft!!!Heb een BMW 135i gereden en dat ding was super snel, maar mist de beleving van een Mini.. oke de GP had nog meer beleving maar de Clubman met 230pk carbon luchtfiltertje van Forge en een dump valve kan mijn Clubman ook spannend maken.. Dus ik moet ff ergens een slotje op gooien
Gr. Olaf
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat voor M7 toestanden? De Carbon Luchtfilter van Forge die ook die dump valve's maakt..tirex schreef:Hans schreef:Jullie hebben een 2007 Cooper-S dus voor €325,- heb je dat ja!
Maar dat kan nu al.. het gaat hier om 2008 modellen..
tot 7/2007 hè Hans.. daarna niet meer te kraken..
Hans, carbon luchtfilter?? M7 toestanden?
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
M7 heeft toch ook zo'n airbox achtig ding.. (in carbon dacht ik)
mijn Dumpvalve is er af.. liep in noodloop met da ding..
Hans schreef:Wat voor M7 toestanden? De Carbon Luchtfilter van Forge die ook die dump valve's maakt..tirex schreef:Hans schreef:Jullie hebben een 2007 Cooper-S dus voor €325,- heb je dat ja!
Maar dat kan nu al.. het gaat hier om 2008 modellen..
tot 7/2007 hè Hans.. daarna niet meer te kraken..
Hans, carbon luchtfilter?? M7 toestanden?
M7 heeft toch ook zo'n airbox achtig ding.. (in carbon dacht ik)
mijn Dumpvalve is er af.. liep in noodloop met da ding..
Onze sponsors