Toch netjes voor een automaat. En de rechtervoet is niet altijd even rustig
Brandstof-verbruik
- Fozzie
- Leerling Mini lid

Bericht
Brandstof-verbruik
Op zich tevreden over verbruik vam mijn MC echter tankinhoud had van mij 50 liter mogen zijn als bij MCS ipv de 40 liter
- Minilex
- 4 op een rij!

Bericht
Zo net terug van een weekje vakantie in Zweden, we zijn er heen gereden met de dooper en het brandstof verbruik valt echt mee, we hebben 4000km gereden en zie hieronder de getallen, ik vraag me af of een Prius dat kan nadoen
Heb trouwens in zweden stukken van 400km continu 150kmh gereden

Heb trouwens in zweden stukken van 400km continu 150kmh gereden

- Alexanderr
- 4 op een rij!

Bericht
Zotte waarden minilex !
Als ik echt mijn best doe hou ik de mijne gemiddeld op 5,5 liter, maar onder de 5, dat gaat gewoon niet (zelfs niet aan 90 kmh op de autobahn) ... misschien toch maar eens bij de dealer laten nakijken
Als ik echt mijn best doe hou ik de mijne gemiddeld op 5,5 liter, maar onder de 5, dat gaat gewoon niet (zelfs niet aan 90 kmh op de autobahn) ... misschien toch maar eens bij de dealer laten nakijken
03 MCS - 08 MCD
- crossbytje
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik rijd standaard ook 5.5l/100km en heb zelfs veel moeite om daar 5.4 van te maken. Ik ben nooit sneller weg aan de lichten dan de auto's voor en achter mij, ik duw ook niet hard op dat gaspedaal.. Ik vind mezelf eigenlijk een gemiddeld chauffeur en toch blijft mijn verbruik zo hoog...
- crossbytje
- Bijna verslaafd

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
heb het is getest met mijn vorige wagen en op een afstand van 200km (wel autostrade) had ik 6,3L verbruikt.
en dit had ik aan de pomp gemeten (voltanken, vertrekken, 200KM verder terug voltanken) aangenaam rijden is wel anders.
op de autostrade linkerrijvak 130 rijden dan de koppeling induwen en dan even uitbollen tot 100 dan terug rustig optrekken naar 130 -150 en hetzelfde doen?crossbytje schreef:dat ken ik niet?kwiebje schreef:Het " nieuwe rijden" al geprobeerd ??
heb het is getest met mijn vorige wagen en op een afstand van 200km (wel autostrade) had ik 6,3L verbruikt.
en dit had ik aan de pomp gemeten (voltanken, vertrekken, 200KM verder terug voltanken) aangenaam rijden is wel anders.
Onze sponsors