Beek R56/R55 Tuning
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
ik heb al een aantal mensen gehad die vroegen of het de standaard uitlaat was
maar inderdaad, in het interieur hoor je er niet zoveel van. Mss dat ik later een luchtfiltertje steek ofzo?
ik heb ook al de JCW stage II clubman gehoord op film, en een foto gezien van de uitlaat.. en tot mijn grote verbazing is deze identiek (op de uitlaattipjes na) aan de cooper s clubman.
oordeel zelf:
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... ost2335645
Ik heb dat ook liggen, wou het eerst steken maar ik lees niet overal goede zaken (ECU flipt blijkbaar?)Hans schreef:Die komt er binnenkort nog op idd.. maar is voor het afblazen van de turbo
op een meeting heb ik iemand laten revven terwijl ik achter de uitlaten stond, ik was verbaast hoe goed die klinkt! (en luid genoeg toch)Hans schreef:Standaard klinkt hij zeker goed.. alleen jammer als je binnenin zit het bijna niet hoortDus het mag wel harder!
ik heb al een aantal mensen gehad die vroegen of het de standaard uitlaat was

maar inderdaad, in het interieur hoor je er niet zoveel van. Mss dat ik later een luchtfiltertje steek ofzo?
ik heb ook al de JCW stage II clubman gehoord op film, en een foto gezien van de uitlaat.. en tot mijn grote verbazing is deze identiek (op de uitlaattipjes na) aan de cooper s clubman.
oordeel zelf:
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... ost2335645
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb er een FORGE BOV op zitten.
Klint wel aardig, heeft wel een leuk effect op voorbijgangers.
Is niet echt heel veel van te merken, alleen bij hele hoge toerentallen en goed doortrappen is er iets (minimaal) van te merken. De ECU flipt er overigens niet van bij mij.
Misschien dat ik hem er over een tijdje weer tussenuit schroef.
Klint wel aardig, heeft wel een leuk effect op voorbijgangers.
Is niet echt heel veel van te merken, alleen bij hele hoge toerentallen en goed doortrappen is er iets (minimaal) van te merken. De ECU flipt er overigens niet van bij mij.
Misschien dat ik hem er over een tijdje weer tussenuit schroef.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
De chip is klaar, met de Unichip!
uitslag 204pk en 295nm
Heb hem uitvoerig getest en er moeten nog 2 kleine dingen aangepast worden en klaar!!
Trekt super in elke versnelling.. prijs weet ik nog niet maar Klaas vast wel!
Dus stuur hem maar een mailtje.. [email protected]

Heb hem uitvoerig getest en er moeten nog 2 kleine dingen aangepast worden en klaar!!
Trekt super in elke versnelling.. prijs weet ik nog niet maar Klaas vast wel!

Dus stuur hem maar een mailtje.. [email protected]

Onze sponsors