Ik vond de mini anders al zo kaal en serieus...
PW Cooper
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Weer even een update..
Weer een mijlpaal:

OMP onderstrut:

De verlaging:
VOOR:

NA:

Nog wat leuke foto's samen met de Mini van onze overbuurman! Toch wel erg leuk zo, oud en new gebroederlijk naastelkaar

Owjah, zoals jullie kunnen zien ook nieuwe stripings sinds dinsdag

Ik denk dat ik langzaam toe ben aan nieuwe velgen.....? Maar dan wel 18".... Ik vind de AC Schnitzer Mi2's wel erg mooi
Geen iedee of ze te koop zijn/onder mijn mini passen... 
Hij is toch wel schattig zo met die kleine wielen
Maar wie denkt dat de MINI klein is, de oude Mini is toch echt klein
Weer een mijlpaal:

OMP onderstrut:

De verlaging:
VOOR:

NA:

Nog wat leuke foto's samen met de Mini van onze overbuurman! Toch wel erg leuk zo, oud en new gebroederlijk naastelkaar

Owjah, zoals jullie kunnen zien ook nieuwe stripings sinds dinsdag

Ik denk dat ik langzaam toe ben aan nieuwe velgen.....? Maar dan wel 18".... Ik vind de AC Schnitzer Mi2's wel erg mooi
Hij is toch wel schattig zo met die kleine wielen
Maar wie denkt dat de MINI klein is, de oude Mini is toch echt klein
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Echt mooi geworden met die striping! Vooral die kont, damn
. Accentueert de uitlaat nog es extra
Blij dat je die decals niet geplaatst hebt
. Kan je ff pics tonen van die schnitzer velgen? Zijn het die vierspaaks die je bedoelt? Die zijn iig 18.
Persoonlijk zou ik eerder iets met een brede boord nemen, hamann ofzo. Denk niet dat die vierspaaks echt zouden passen. Maar ik kan me er ook niet echt een beeld van vormen ...
Blij dat je die decals niet geplaatst hebt
Persoonlijk zou ik eerder iets met een brede boord nemen, hamann ofzo. Denk niet dat die vierspaaks echt zouden passen. Maar ik kan me er ook niet echt een beeld van vormen ...
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
De decals zijn nog niet geplaatst nee... Ik twijfel nog steeds.. maar ik hoor meer van mensen om het niet te doen dan wel
Dit is de velg die ik voor ogen heb:
Ik weet alleen niet of het te koop is en past
Iemand nog suggesties?
Dit is de velg die ik voor ogen heb:

Ik weet alleen niet of het te koop is en past
Fred schreef:Echt mooi geworden met die striping! Vooral die kont, damn. Accentueert de uitlaat nog es extra
![]()
Blij dat je die decals niet geplaatst hebt. Kan je ff pics tonen van die schnitzer velgen? Zijn het die vierspaaks die je bedoelt? Die zijn iig 18.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors