mailke gekregen van beek dat ze nu officieel dealer van m7 zijn.
die strut brace vind ik onwijs gaaf, zou die op de diesel passen?
Beek R56/R55 Tuning
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
AC Schnitzer blijft ook mijn eerste keuze. Alleen kan ik het niet betalen.Ferdinand schreef:Heeft ACS die uitlaat niet klaar? Huh? Ik heb meerdere R56s jes zien staan met een 'ACS-auspuf'.Olaf schreef:@ferdinand, ik ga ook voor de ACS hoor, alleen helaas is die uitlaat nog steeds niet klaar!! nog even wachten, ACS nederland laat het weten op het moment dat deze leverbaar is.
maarre 360pk520NM WTF![]()
dat moet zeker wel hard gaan!! hou je em nog lekker op de weg of niet?
Gr. Olaf
Mijn ACS1
Beetje rare sensatie wel, omdat nu snelheden worden bereikt, die idioot beginnen te worden. 250 km/u is kinderspel. Het accelereren is nu zo ontzettend hard, bijna onwerkelijk. 100 in zes, en je wordt nog steeds afgeschoten. Soms weet je ook niet meer in welke versnelling je rijdt, omdat in iedere versnelling de respons en versnelling enorm is. To much? Ja, way to much. Lachen - gieren - brullen? Ja, tuurlijk. Maar, als je rustig gas geeft, blijft de auto prima te rijden, eigenlijk als een standaard 135i. Best wel goed gedaan eigenlijk.
O ja, over cijfertjes gesproken. De Grieken, of all, hebben een 135i ACS op de bank gehad: 377PS en 534 NM.
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb ook de mail ontvangen van beek ivm M7 tuning!
tering die Super AGS CAI is VET man! 'geinspireerd op een Porsche GT3'
tering die Super AGS CAI is VET man! 'geinspireerd op een Porsche GT3'
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Geen klepjes hoor
gewoon een resonator en 2 mini mufflers achter, da's al.
standaard klinkt hij echt al heeeeeeel goed, veel beter dan de R56
Ik heb er ook gronding naar gezocht, heb al onder m'n kar gelegen.jbcola schreef:Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er achteraan in de uitlaat een klep zit en dat deze open gaat op een bepaald toerental.
Iemand die hier meer over weet??
Geen klepjes hoor

gewoon een resonator en 2 mini mufflers achter, da's al.
standaard klinkt hij echt al heeeeeeel goed, veel beter dan de R56
Onze sponsors