Je zou, zoals Kwiebje al zegt, een mailtje kunnen wagen naar jscspeed? Ik zie dat ze niet versturen naar Europa.....maar je weet maar nooit. Verkopen willen ze allemaal toch wel en de dollar koers is ons gunstig gezindkwiebje schreef:Dick, waar haal je ze dan vandaan?
Heb een site gevonden daar kosten ze bijna de helft. Wellicht kun je daar beter een meeltje naar sturen
Kijk deze site maar eens:
Strutbrace Carbon Cusco
Cusco Strut Brace
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb hem bij Lohen in Engeland gekocht.
Met verzenden minus 10% mini2.com korting was ik 198 Pond kwijt, nu is dat ook 250 Euro. Ik had al 10% korting dus heel veel goedkoper zal hij niet te krijgen zijn.
Met verzenden minus 10% mini2.com korting was ik 198 Pond kwijt, nu is dat ook 250 Euro. Ik had al 10% korting dus heel veel goedkoper zal hij niet te krijgen zijn.
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
@ de rest, als jullie goedkoper kunnen vinden mij niet gelaten. Ik had verschillende pm's gekregen ivm het ding. Daardoor heb ik de vraag gesteld aan de persoon waaraan ik die gekocht had of hij er nog zou kunnen aan geraken.
Vandaag kreeg ik van hem een mail met de bevestiging, volgens de voorwaarden in de 1ste post.
Nogmaals, het is aan jullie....
Ik informeer nogmaals ivm de mogelijkheid of ie verkrijgbaar is voor de R56/55 want eigenlijk wil ik ook wel weer zo'n ding
Ik had je sneller verwachtdangixxer schreef:ik heb wel interesse....![]()
maar dat zal je niet verwonderen zeker....
@ de rest, als jullie goedkoper kunnen vinden mij niet gelaten. Ik had verschillende pm's gekregen ivm het ding. Daardoor heb ik de vraag gesteld aan de persoon waaraan ik die gekocht had of hij er nog zou kunnen aan geraken.
Vandaag kreeg ik van hem een mail met de bevestiging, volgens de voorwaarden in de 1ste post.
Nogmaals, het is aan jullie....
Ik informeer nogmaals ivm de mogelijkheid of ie verkrijgbaar is voor de R56/55 want eigenlijk wil ik ook wel weer zo'n ding
- tysie
- Be Mini

Bericht
Ik heb net een mail gestuurd naar JSC met de vraag of ze bereid zijn een pakketje naar Nederland te sturen en
of ze misschien een korting kunnen geven.
Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen en als alles meezit zal ik een groupbuy opzetten
....wordt vervolgd.
Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen en als alles meezit zal ik een groupbuy opzetten
....wordt vervolgd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Ik ben benieuwd tysie!!! Ik weet zeker dat het goedkoper kan.....nu hopen dat jsc wil meewerkentysie schreef:Ik heb net een mail gestuurd naar JSC met de vraag of ze bereid zijn een pakketje naar Nederland te sturen en
Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen en als alles meezit zal ik een groupbuy opzetten![]()
....wordt vervolgd.
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Onze sponsors