Perfect!! Volgens mij gade gij nen kussentje onder da van u mogen steken
jbcola, overzicht(je) op p266 thx to SVEN!!
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht

Moet wel grappig zijn, dan komde toe in een drukke winkelstraat. Staat iedereen je dikke clubman te bewonderen en dan probeert gij daar uit uw stoelkes te klauteren
Just joking
(maar ga er morgen toch es op letten
)
Erin kruipen lukt wel, maar eruitpieterdg schreef:Kunde gij daar wel in met uw dik gat?
Moet wel grappig zijn, dan komde toe in een drukke winkelstraat. Staat iedereen je dikke clubman te bewonderen en dan probeert gij daar uit uw stoelkes te klauteren
Just joking
- modena
- Be Mini

Bericht
Tering dat heb je goed voor elkaar ik zou bijna zelf ook voor een clubman gaan kijken.
Veel show en rijplezier ermee,ziet er super uit!!!
gr. Jack
Veel show en rijplezier ermee,ziet er super uit!!!
gr. Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
zitten die H&R veren er al onder? ik heb de eibachs, maar wou eerst H&Rs maar ze waren moeilijk verkrijgbaar.
ze zouden allebei zo'n 35mm moeten verlagen
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Ik heb hem niet gezien zonder de verlaging maar volgens sommige bronnen was het geen zicht
Ik had ze in 3 dagen, ze zitten er idd al onder.William Blake schreef:zitten die H&R veren er al onder? ik heb de eibachs, maar wou eerst H&Rs maar ze waren moeilijk verkrijgbaar.
Ik heb hem niet gezien zonder de verlaging maar volgens sommige bronnen was het geen zicht
- Xefke
- Be Mini

Bericht
Maar daar is bij de jouwe niets meer van te merken natuurlijk
het is al langer geweten dat de R55/56 wat hoger op z'n pootjes staat héjbcola schreef:Ik had ze in 3 dagen, ze zitten er idd al onder.

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors