Oooow,gaan we ruilen van velgen dan??Mini Poeper schreef:Ik ook, vooral hoelang ze op jouw velgen blijven zitten. Ik denk dat ze zo overspringen naar de S-spokes.henkietenk schreef:Gaaf! Ben benieuwd!!
Groupbuy: MINI ventieldopjes (Gesloten)
- henkietenk
 - Volledig MINI minded!

Bericht			

- Mini Poeper
 - Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht			

henkietenk schreef:Oooow,gaan we ruilen van velgen dan??Mini Poeper schreef:Ik ook, vooral hoelang ze op jouw velgen blijven zitten. Ik denk dat ze zo overspringen naar de S-spokes.henkietenk schreef:Gaaf! Ben benieuwd!!
- CooperS-lightningblue
 - Volledig MINI minded!

- henkietenk
 - Volledig MINI minded!

Bericht			
  Nee, die leeftijd zijn we inmiddels voorbij. Ik ben namelijk sterker geworden dan mijn grote broer en tja dan houdt het etteren in ene keer op!  

On Topic: Heb mijn moeder alvast gewaarschuwd voor een dikke envelop. Nu de rest van het gezin nog ff zeggen dat die dikke envelop voor mij is en dat ik 'm open wil maken

De hersenen hangen hier aan het plafondmarjo schreef:zolang ze mekaar de hersenen niet inslaan en het alleen over ventiedopjes hebben....
On Topic: Heb mijn moeder alvast gewaarschuwd voor een dikke envelop. Nu de rest van het gezin nog ff zeggen dat die dikke envelop voor mij is en dat ik 'm open wil maken
- iDarkDesign
 - Transformer

- henkietenk
 - Volledig MINI minded!

Bericht			
		Nog een uurtje en dan kan ik de brievenbus sjekken! 
Btw vandaag weer heerlijk autowas-weer!!! Lekker in de korte broek wassen!!

Btw vandaag weer heerlijk autowas-weer!!! Lekker in de korte broek wassen!!
- Maaij
 - King of the Groupbuy
 - Contacteer:

Onze sponsors