Straks nog een bullbar eropRies schreef:Dus toch de cabrio voor Damaris en jij aan de R56D
Coen's derde project is "over"
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Moet stagebedrijf met een leuke kilometervergoeding komen, meeste bedrijven verwachten geen student met auto.
Zo niet, dan verklaar ik je
Vanwege stage?coendek schreef:rij gewoon teveel km's... vind het doodzonde en straks als ik stage ga lopen verwacht ik rond de 40k per jaar te gaan rijden...
diesel moet er dus komen...
Coen
Moet stagebedrijf met een leuke kilometervergoeding komen, meeste bedrijven verwachten geen student met auto.
Zo niet, dan verklaar ik je
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zeker is dat belangrijk driving fun. Maar als je rekeningen per maand van 400 tot 500 euro per maand krijgt dan is de lol er zo af denk ik. En zeker voor een student. De stagevergoedingen zijn op zich niet mis als je met het OV gaat. Maar met een benzine slurpende MINI is het zeker minder.
Blijft toch jammer dat de auto weer weg gaat. Wist je dat dan niet tijdig dat je stage moest gaan lopen Coen?
Of is dit plotseling zo gekomen?
Desalniettemin wens ik je succes met de zoektocht naar een leuke diesel! enne die rijden ook niet verkeerd
Blijft toch jammer dat de auto weer weg gaat. Wist je dat dan niet tijdig dat je stage moest gaan lopen Coen?
Of is dit plotseling zo gekomen?
Desalniettemin wens ik je succes met de zoektocht naar een leuke diesel! enne die rijden ook niet verkeerd
Onze sponsors