Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

16 mei 2008, 14:39

is nog niet bekend :)
Afbeelding
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2008, 15:07

zal weer geneoeg gaan kosten hier...
zit gelukkig toch al bij mobistar
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2008, 17:33

@Smetje en Jurgen; De nieuwe iPhone komt begin Juni in het nieuws. Dan wordt ie aangekondigd. Op de markt bij ons zal het einde van dit jaar betekenen. Eerst de states en daarna Europa. Komt allemaal wel goed hoor... hij komt er zeker aan die nieuwe versie!

@Hans J; Los toestel? Wat moet ie kunnen, wat niet? Wat mag ie kosten? Er is zoveel keuze dat ik niet zo kan zeggen welke je moet hebben.

Knopjes is een stukje garantie, Hans J. Ik zou zeggen terug naar de winkel en laten zien. Dan kunnen ze het laten repareren. Ik weet niet of het vaker voorkomt. Dat zou je zelf eens op het net moeten opzoeken. Wellicht dat er meer mensen zijn met het probleem.

@MaVaEe; Browser van de Diamond is helemaal specifiek gemaakt voor de Diamond. Opera en HTC hebben daarop samen gewerkt. Ik vind het wel aardig werken. Ik blijf bij de browser van Nokia. Die vind ik nog steeds het fijnste.... We zullen zien hoe de Diamond na een langere periode bevalt. Eerste testunits zijn al onderweg.

MR
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2008, 16:52

9 juni wordt de 2e iphone generatie gepresenteerd op de WWDC 2008 er komt in ieder geval een GPS in, ondersteund 3G en is iets dikker. Helaas nog steeds de 2 megapixel camera. Scherm en resolutie zijn ook hetzelfde gebleven als de 1ste generatie. Ow ja de achterkant wordt waarschijnlijk zwart glanzend ipv het aluminium van de 1ste generatie.
Coen
Be Mini
Be Mini

07 jun 2008, 17:33

mso schreef:9 juni wordt de 2e iphone generatie gepresenteerd op de WWDC 2008 er komt in ieder geval een GPS in, ondersteund 3G en is iets dikker. Helaas nog steeds de 2 megapixel camera. Scherm en resolutie zijn ook hetzelfde gebleven als de 1ste generatie. Ow ja de achterkant wordt waarschijnlijk zwart glanzend ipv het aluminium van de 1ste generatie.
GPS is nog niet zeker, ze verwachten het van wel aangezien het toestel wat dikker is en de firmware is uitgelekt. (http://www.appleinsider.com/articles/08 ... d_gps.html)

Dat de achterkant zwart glanzend wordt is ook nog niet zeker. Ze verwachten al dat hij in verschillende kleuren leverbaar zal zijn. Allemaal speculaties, het enige wat zeker zal zijn is dat het een 3G toestel gaat worden.

Zie o.a. http://www.macrumors.com/ en http://www.appleinsider.com/
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jun 2008, 21:51

Vanaf 11 juli de iPhone 3G

:-PP

Afbeelding

@Jurgen: wanneer is deze te kraken? :mrgreen:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jun 2008, 23:47

De nieuwe Raphael van HTC is :-PP
Maar vanwege het geintje wat ze met de TyTN II geflikt zou ik misschien uit principe geen HTC meer nemen. :roll:
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

09 jun 2008, 23:50

Nog beter :) je moet hem helemaal niet meer kraken :D Hij is gewoon unlocked :) :P
Afbeelding
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2008, 07:36

Mini Poeper schreef:De nieuwe Raphael van HTC is :-PP
Maar vanwege het geintje wat ze met de TyTN II geflikt zou ik misschien uit principe geen HTC meer nemen. :roll:
:oops:
wie is Raphael, en wat hebben ze geflikt met de TyTN II ?

donderdag wordt mijn diamond geleverd :dansen
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2008, 08:59

Coen schreef:
mso schreef:9 juni wordt de 2e iphone generatie gepresenteerd op de WWDC 2008 er komt in ieder geval een GPS in, ondersteund 3G en is iets dikker. Helaas nog steeds de 2 megapixel camera. Scherm en resolutie zijn ook hetzelfde gebleven als de 1ste generatie. Ow ja de achterkant wordt waarschijnlijk zwart glanzend ipv het aluminium van de 1ste generatie.
GPS is nog niet zeker, ze verwachten het van wel aangezien het toestel wat dikker is en de firmware is uitgelekt. (http://www.appleinsider.com/articles/08 ... d_gps.html)

Dat de achterkant zwart glanzend wordt is ook nog niet zeker. Ze verwachten al dat hij in verschillende kleuren leverbaar zal zijn. Allemaal speculaties, het enige wat zeker zal zijn is dat het een 3G toestel gaat worden.

Zie o.a. http://www.macrumors.com/ en http://www.appleinsider.com/
Volgensmij klopt het aardig wat ik zei: http://www.apple.com/iphone/
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 jun 2008, 10:00

snans schreef:
Mini Poeper schreef:De nieuwe Raphael van HTC is :-PP
wie is Raphael, en wat hebben ze geflikt met de TyTN II ?

donderdag wordt mijn diamond geleverd :dansen
De Raphael is de codenaam van de Touch Pro, net zoals Kaiser dat was voor de TyTN II en Polaris van de Touch Cruise.
De Touch Pro wordt het grotere broertje van de Touch Diamond, net zoals de TyTN II en Touch Cruise broertjes van elkaar zijn.
Grootste verschillen zullen zijn dat de Diamond 4GB geheugen aan boord heeft zonder geheugenslot en de Rapheal een uitklapbaar toetsenbord krijgt en wel geheugenslot.
Afbeelding

Wat betreft de TyTN II, deze bleek iets minder Keizer te zijn dan verwacht.
HTC heeft deze Pocket PC met een hoop tam-tam geïntroduceerd met goede 3D specs. Er zit namelijk in de TyTN II een videokaart, hebben ze geen driver in de ROM geïmplementeerd! :evil:
Dus die hele videokaart (GPU) doet het niet waardoor het toestel ondanks z'n snelle CPU moeite heeft om het beeld te renderen. Hierdoor op sommige punten net zo traag of zelfs trager reageert dan mijn Pocket PC van drie jaar geleden.

De GPU is van ATI, maar HTC heeft niet de driver erbij gekocht, dit hebben ze openlijk toegegeven en daarbij toezeggingen gedaan dat deze in een update wordt toegevoegd.
We hebben het hier niet over een normaal telefoontje maar over Pocket PC Phone die € 700,- kost en nu nog steeds voor € 600,- in de schappen ligt. Veel mensen kopen voor dit bedrag een notebook: voor dit bedrag mag je toch wel een compleet apparaat verwachten...

Begin deze maand is er een ROM update geweest... zonder driver. Daarbij is de Windows 6 vervangen voor 6.1 en nog wat kleine wijzigingen. De update is brol waardoor velen terug willen naar de originele ROM maar deze wordt niet aangeboden door HTC. Dus moet men op alternatieve manieren aan deze ROM komen met risico de garantie te verliezen.

Mijn device had ik de eerste week van bezit (derde week na introductie) al voorzien van een zelfgemaakte ROM. Deze is lekker kaal en hierdoor lekker stabiel en redelijk snel. Ik vorige week even de officiele update van HTC geprobeerd en het is inderdaad brol en heb 'm weer geflasht met de zelfgemaakte ROM. Tja, ik weet dat ik geen garantie meer heb, maar daar heb ik toch al slechte ervaringen mee met HTC...
MaVaEe
Koeien-teller

10 jun 2008, 12:09

Ik sluit me aan bij Mini Poeper. Ook ik heb een TyTN 2 die mij het vertrouwen in HTC aardig naar de knoppen heeft geholpen. :)

Maargoed de Diamond is toch wel erg mooi! :mrgreen:
Afbeelding
Coen
Be Mini
Be Mini

10 jun 2008, 15:22

mso schreef:

Volgensmij klopt het aardig wat ik zei: http://www.apple.com/iphone/
Dat klopt wel maar het was allemaal nog niet 100% zeker of het er wel of niet in kwam te zitten. Vandaar mijn reactie dat het allemaal nog iets twijfelachtig was.
MaVaEe schreef:Ik sluit me aan bij Mini Poeper. Ook ik heb een TyTN 2 die mij het vertrouwen in HTC aardig naar de knoppen heeft geholpen. :)

Maargoed de Diamond is toch wel erg mooi! :mrgreen:
De TyTN 2 heb ik ook gehad en vond het een redelijk toestel. Echt heel veel voegde het toestel niet toe ivm de TyTN 1. De nieuwe Diamond gaat er wel heel erg mooi uitzien!
Laatst gewijzigd door Coen op 10 jun 2008, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 jun 2008, 15:35

En via T-Mobile geleverd in Nederland.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2008, 16:03

Ik heb de mijne vanavond.... als de eerste uitgeleverd gaat worden!! Ik ben bij de eerste overhandiging van de allereerste Diamond uit handen van Lieke van Lexmond... wat is het toch een straf om journalist te zijn!

MR

Terug naar “Kletshoek”