eerst proberen die kerel te bereiken voor een jcw uitlaatje
One Ball Mod S-uitlaat
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Roosendaal
Bericht
Ja JCW uitlaat is eigenlijk the bomb hoor! Kijk je rijd een Cooper en dan is het eigenlijk het eerlijkste om een Cooper JCW uitlaat te monteren.
Maar ja ik vindt de S-pijp zo vet. Nadeel ook weer als er een mini achter je staat dan valt het tegen bij het stoplicht!;)
Ik verloor het trouwens van het weekend tegen een Cooper D. Maar ik zat wel met 4 man in mijn mini(en zonder wielkastranden
) en de Cooper D zat in eenpersoons bemand!
Ach ja toch maar binnerkort naar Beek gaan denk 
Maar ja ik vindt de S-pijp zo vet. Nadeel ook weer als er een mini achter je staat dan valt het tegen bij het stoplicht!;)
Ik verloor het trouwens van het weekend tegen een Cooper D. Maar ik zat wel met 4 man in mijn mini(en zonder wielkastranden
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: In die Heimat
Bericht
Onze MINI's hebben een JCW en een Supersprint catback!Jean-Pierre schreef:Ja JCW uitlaat is eigenlijk the bomb hoor! Kijk je rijd een Cooper en dan is het eigenlijk het eerlijkste om een Cooper JCW uitlaat te monteren.

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Roosendaal
- MaVaEe
- Koeien-teller
- Locatie: Doorn
Bericht
Tja de Cooper D moet je niet onderschatten want die trekt best lekker door!Jean-Pierre schreef:Ja JCW uitlaat is eigenlijk the bomb hoor! Kijk je rijd een Cooper en dan is het eigenlijk het eerlijkste om een Cooper JCW uitlaat te monteren.
Maar ja ik vindt de S-pijp zo vet. Nadeel ook weer als er een mini achter je staat dan valt het tegen bij het stoplicht!;)
Ik verloor het trouwens van het weekend tegen een Cooper D. Maar ik zat wel met 4 man in mijn mini(en zonder wielkastranden) en de Cooper D zat in eenpersoons bemand!
Ach ja toch maar binnerkort naar Beek gaan denk
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Ik heb hier al eens een topic over geopend en daar dit plaatje bij gebruikt.

Zo wil ik het dus.
iDD

Zo wil ik het dus.
iDD
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Roosendaal
Bericht
Komt goed allen. Ben het eens met wat menno zegt!!! Monteer wat je leuk vindt. Ik zeg alleen dat het tegen valt als er echt een S-je naast je staat en je dus een s-uitlaat gemonteerd hebt op je one-tje. Maaar daar monteer ik mijn uitlaat ook niet voor. Het gaat om de looks! Want zo'n JCW net als menno is wel de BOMB!
IK ben zelf bezig voor eindtips voor de orginele s-uitlaat!
Zo hopenlijk vanavond beginnen. Anders morgen
IK ben zelf bezig voor eindtips voor de orginele s-uitlaat!
Zo hopenlijk vanavond beginnen. Anders morgen
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
- Locatie: Breda
Bericht
@iDD: dat is precies zoals in em eronder heb hangen
@JP: precies je moet hangen wat je zelf wilt
ik heb het zelf ook puur om de looks gedaan PK's boeien me eigenlijk niet zo
tenminste niet op mn mini
en we zien de foto's dan vanavond wel verschijnen
succes
Greetz BigD
@JP: precies je moet hangen wat je zelf wilt
Greetz BigD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: In die Heimat
Bericht

Nu begijp ik pas wat je bedoelde!
Zou inderdaad een stuk beter zijn! Dat je niet meteen een one-ball gedaan hebt?
iDarkDesign schreef:Precies, 1 enkele einddemper. Daar voor zit die andere demper nog. Die wil ik er heel graag tussenuit snijden. Dan zal het geluid al een stuk lekkerder zijn.Mini Poeper schreef:Dat hoef jij toch niet!? Je hebt een Eisenmann einddemperiDarkDesign schreef:Ga je het zelf doen? Ik wil dit al een poosje doen!

Nu begijp ik pas wat je bedoelde!
Zou inderdaad een stuk beter zijn! Dat je niet meteen een one-ball gedaan hebt?
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Roosendaal
Bericht
Ja ik zou ook de one-ball mod doen bij die damper. Is het de bedoeling dat je hem zo monteerd? is het al niet de bedoeling dat je hem gelijk one-ball-t?
Dit ziet er een beetje verwikkeld uit zo voor een aftermarket uitlaat.
Gisteren is er niks van gekomen. Dus vanavond maar beginnen. en gelijk met de aero beginnen. Als het goed is wordt hij vandaag gespoten(liep uit) en vanavond en morgen monteren.
Dit ziet er een beetje verwikkeld uit zo voor een aftermarket uitlaat.
Gisteren is er niks van gekomen. Dus vanavond maar beginnen. en gelijk met de aero beginnen. Als het goed is wordt hij vandaag gespoten(liep uit) en vanavond en morgen monteren.
- iDarkDesign
- Transformer
- Locatie: Amsterdam
Bericht
iDD
Ik was toen net nieuw bij het tunen van auto's. Inmiddels bijna 2 jaar geleden. Het was m'n eerste Tuning van de auto (Braspenning). Ik wist niet anders. Achteraf gezien had ik idd beter de hele uitlaatlijn van Eissenmann moeten kopen. Ik laat het binnenkort doen.Jean-Pierre schreef:Ja ik zou ook de one-ball mod doen bij die damper. Is het de bedoeling dat je hem zo monteerd? is het al niet de bedoeling dat je hem gelijk one-ball-t?
Dit ziet er een beetje verwikkeld uit zo voor een aftermarket uitlaat.
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: In die Heimat
Bericht
Tja, we leren ervan. Nu zou ik 't ook anders gedaan hebben...iDarkDesign schreef: Ik was toen net nieuw bij het tunen van auto's. Inmiddels bijna 2 jaar geleden. Het was m'n eerste Tuning van de auto (Braspenning). Ik wist niet anders. Achteraf gezien had ik idd beter de hele uitlaatlijn van Eissenmann moeten kopen. Ik laat het binnenkort doen.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors


















