Bwah, gewoon een aerokit en andere uitlaat opgekomen... niet minder mooi naar mijn mening.Fred schreef:Vond em eerlijk gezegd toen mooier![]()
Billie's ParkLane: ook down on Koni!
- Billie
- Mod virus alert!
Bericht
De striping was snel even gesoept... Gewoon even om het resultaat te zien. Je spreekt uit ervaring?!Oscar schreef:Komt bekend voor. Al zit die hier scheef.
Let wel op dat een brede streep in het midden kromme tenen bezorgt. Zowel op de motorkap als op de achterbumper ivm bolling 2 kanten uit.
- Oscar
- 4 op een rij!
Bericht
Jawel, kijk maar bij Mini van Edith in dit gedeelte.
Een bolling 2 kanten op zorgt ervoor dat je sticker over houdt of te kort komt, net van welke kant je begint te wrijven. Dan kan je gaan trekken en wrijven om het te verbeteren maar is echt zenuwslopend. Ik weet niet of je het zelf wil gaan doen maar als dat zo is zou ik niet een brede streep in het midden nemen.
Een bolling 2 kanten op zorgt ervoor dat je sticker over houdt of te kort komt, net van welke kant je begint te wrijven. Dan kan je gaan trekken en wrijven om het te verbeteren maar is echt zenuwslopend. Ik weet niet of je het zelf wil gaan doen maar als dat zo is zou ik niet een brede streep in het midden nemen.
- Billie
- Mod virus alert!
Bericht
Inderdaad. Je hebt gelijk. Blijven verder zoeken en photosoepen...Oscar schreef:Jawel, kijk maar bij Mini van Edith in dit gedeelte.
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
En die op het dak omgekeerd.
Dus de kleur van de auto in het midden behouden en de zijkanten volledig beplakken in het grijs, dan ook die zwarte lijntjes laten doorlopen
Ik laat mijn fantasie maar een beetje werken hé
Misschien de fijne lijntjes vervangen door zwarte? Een klein detailBillie en Bollie schreef:
Dit blijkt voor ons tot nu toe het beste idee.

En die op het dak omgekeerd.
Dus de kleur van de auto in het midden behouden en de zijkanten volledig beplakken in het grijs, dan ook die zwarte lijntjes laten doorlopen

Ik laat mijn fantasie maar een beetje werken hé

Onze sponsors