Sjieke velgen liggen eronder hoor !
Leuk trouwens jullie gisteren ontmoet te hebben !
Billie's ParkLane: ook down on Koni!
- Billie
- Mod virus alert!
Bericht
Na anderhalve week zonder PC eindelijk de nieuwe.
@ all: bedankt voor alle leuke reacties, is altijd fijn om te horen!!
@ Bud: 't zal toch waarschijnlijk eerst het uitlaatje worden. Hebben al rond gekeken en heb een voorstel gekregen bij Skytune om de laatste demper weg te halen en met een rechte inox lijn naar achter te komen. Bumperlipje achteraan moet wel vervangen worden door een Cooper achterlipje. Reeds besteld, maar nog aan het wachten!
Greetz,
B&B

@ all: bedankt voor alle leuke reacties, is altijd fijn om te horen!!
@ Bud: 't zal toch waarschijnlijk eerst het uitlaatje worden. Hebben al rond gekeken en heb een voorstel gekregen bij Skytune om de laatste demper weg te halen en met een rechte inox lijn naar achter te komen. Bumperlipje achteraan moet wel vervangen worden door een Cooper achterlipje. Reeds besteld, maar nog aan het wachten!

Greetz,
B&B
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
marss
True, .... en omdat ze er nu weer aerokitjes zijn bij Jonker. Nu echt de allerlaatste setjes, vrees ik.jbcola schreef:Om van een hele dikke Parklane een nog véél dikkere Parklane te maken!!Billie en Bollie schreef:Waarvoor is da nu weer nodig!!!![]()
Misschien toch nog even wachten daarmee.
marss
- Billie
- Mod virus alert!
Bericht
Ok, misschien echt wel de laatste aan een lage prijs, maar toch wil ik eerst het uitlaatje en de stiping op de mini.
De uitlaat, daarvan weet ik wat ik wil. Nu nog hopen dat ik een goed geluid zal krijgen uit mijn dieselke...
De striping, daar ben ik nog niet helemaal uit. Alvast niet de bonet stipes, maar wat wel...
Greetz,
Ellen
De uitlaat, daarvan weet ik wat ik wil. Nu nog hopen dat ik een goed geluid zal krijgen uit mijn dieselke...
De striping, daar ben ik nog niet helemaal uit. Alvast niet de bonet stipes, maar wat wel...
Greetz,
Ellen
- Billie
- Mod virus alert!
Bericht
Inderdaad wel mooi. En eens iets anders. Zou voor mij toch ook iets breder mogen zijn.
Arjen heeft toch al een heleboel photoshopkes gemaakt voor me met verschillende striping, maar we weten het nog niet...
Het zou alleszins het grijs van het ParkLane plakaatje op de mini worden.
Arjen heeft toch al een heleboel photoshopkes gemaakt voor me met verschillende striping, maar we weten het nog niet...
Het zou alleszins het grijs van het ParkLane plakaatje op de mini worden.
Onze sponsors