Zijn dat gewoon stickers die je kunt kopen of heb je ze zelf gemaakt/gesneden?? En waar kun je die dan kopen?
Coen's derde project is "over"
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
.
Ik kan me wel inbeelden hoe die er in real overkomt ja, erg stickerigTom schreef:Straf als jij da op ne foto kan zienFred schreef:Ik vind dat je op de tweede vele beter ziet dat het echt een sticker is ...
Nuja vind het uberhaupt altijd stickerig overkomen, daarom zit er ook geen op die van m'n vriendin
- Xefke
- Be Mini

Bericht
Nu ik vindt 't er goed uitzien die honinggraat! Past goed bij de voorkant. Zo laten, toch even
Denk dat Coen die via Blont heeft laten maken?Sven schreef:Hey coen, dat ziet er wel gaaf uit.![]()
Zijn dat gewoon stickers die je kunt kopen of heb je ze zelf gemaakt/gesneden?? En waar kun je die dan kopen?
Nu ik vindt 't er goed uitzien die honinggraat! Past goed bij de voorkant. Zo laten, toch even

- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Ziet er goed uit die honinggraat model.
Tip; Kan je niet een aero-grilletje op de kop tikken. Zaag je die ff in model van je gaten in de achterbumper.
Gr Kim
Tip; Kan je niet een aero-grilletje op de kop tikken. Zaag je die ff in model van je gaten in de achterbumper.
Gr Kim
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Enne, heb jij je kofferbak-scharnieren zelf in kleur gespoten of is dat standaard om sommige versies? Ik dacht dat het altijd chroom was?
Nou Coen het valt best mee, want ze had dus ook die rose versie op je auto kunnen plakken die ze nu waarschijnlijk aan het maken isBlont-007 schreef:ff een proefje ga nu nog iets anders proberen.
Coen is even een proefkonijntje.
Enne, heb jij je kofferbak-scharnieren zelf in kleur gespoten of is dat standaard om sommige versies? Ik dacht dat het altijd chroom was?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors