23-5-2008 meet Meerkerk
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Yo ben ook weer thuis. 
Sorry Marcel dat ik je gevraagd had te komen, nu is Turbootjes fiets beschadigd
Hoop dat het snel en goed word opgelost.
Verder was het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig, tot morgen allemaal.
@Jurgen, heeeeeeeeel gaaf dat je ook kwam ik heb toch bewondering voor je hoor, iedere keer zo'n stuk karren.

Sorry Marcel dat ik je gevraagd had te komen, nu is Turbootjes fiets beschadigd

Verder was het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig, tot morgen allemaal.

@Jurgen, heeeeeeeeel gaaf dat je ook kwam ik heb toch bewondering voor je hoor, iedere keer zo'n stuk karren.

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ik ben ook weer thuis
Beetje hoofdpijn nu
Nee niet van ida
, maar cabrio naar huis rijden is (k)co(o)(e)l) Maar wel lekker
Enkel heb ik nu ff brainfreeze ofzo 
Bon mijn pas gevulde tank van deze morgen is bijna weer leeg dus, gaat we goed ja
@turbootje: jammer van je auto, is echt balen jong....

Bon mijn pas gevulde tank van deze morgen is bijna weer leeg dus, gaat we goed ja

@turbootje: jammer van je auto, is echt balen jong....
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
het was weer gezellig mensen
heb me weer kostenlijk vermaakt
@coen: wat een superkart
@blont: jou bak rijdt met die verlaging echt super
@jurgen: respect dat je iedere keer maar weer zo'n eind er voor rijdt
@chantal: bedanken voor het regelen van het nummer he
tot vanavond
@marcel: jammer dat je zo moe was werd nog best gezellig
@marcel: echt klote van je auto maar zoals ik al zij gisteren had je echt geluk dat wij het zagen anders had die knakker zeker door gereden volgens mij
foto's zal ik morgen even naar je toe mailen
foto's volgens snel tot de volgende keer
Greetz BigD

@coen: wat een superkart

@blont: jou bak rijdt met die verlaging echt super

@jurgen: respect dat je iedere keer maar weer zo'n eind er voor rijdt

@chantal: bedanken voor het regelen van het nummer he

@marcel: jammer dat je zo moe was werd nog best gezellig

@marcel: echt klote van je auto maar zoals ik al zij gisteren had je echt geluk dat wij het zagen anders had die knakker zeker door gereden volgens mij

foto's volgens snel tot de volgende keer
Greetz BigD
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Ik heb wel eens betere meetings meegemaakt
Om te voorkomen dat er weer een deur tegenaan gegooid werdt had ik hem al tussen z'n soortgenootjes geparkeerd. Komt Coen de MAC binnen "heb je een schadeformulier bij je, want je auto zit in elkaar", ik: tuurlijk, hij: "nee,echt !",dus ik denk: vooruit dan maar ik speel het spel wel mee en loop mee naar buiten. F@%#$@%$# het is echt
Die gozer in die vrachtwagen zal wel gedacht hebben: "Die klote Mini's, bij elke MAC waar ik kom staan ze weer, ik zal ze eens een lesje leren !"
Maandag 2/6 wordt ie weer gemaakt. Nieuwe bumper,nieuwe koplamp,spotrepair op motorkap,nieuwe nummerplaat,nieuwe striping,opnieuw afstellen motorkap.
@big-d: Die foto's mogen ook in het topic hoor.
@ bas, chantal en Marss: volgende keer wat langer blijven he ! (of niet, want die lege plek was vast van 1 van jullie auto's)

Om te voorkomen dat er weer een deur tegenaan gegooid werdt had ik hem al tussen z'n soortgenootjes geparkeerd. Komt Coen de MAC binnen "heb je een schadeformulier bij je, want je auto zit in elkaar", ik: tuurlijk, hij: "nee,echt !",dus ik denk: vooruit dan maar ik speel het spel wel mee en loop mee naar buiten. F@%#$@%$# het is echt

Die gozer in die vrachtwagen zal wel gedacht hebben: "Die klote Mini's, bij elke MAC waar ik kom staan ze weer, ik zal ze eens een lesje leren !"
Maandag 2/6 wordt ie weer gemaakt. Nieuwe bumper,nieuwe koplamp,spotrepair op motorkap,nieuwe nummerplaat,nieuwe striping,opnieuw afstellen motorkap.
@big-d: Die foto's mogen ook in het topic hoor.
@ bas, chantal en Marss: volgende keer wat langer blijven he ! (of niet, want die lege plek was vast van 1 van jullie auto's)

- Kees en Annet
- Racende reporter
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het was wel een geluk, dat ik er zelf niet bij was... ik was helemaal uit m´n pan gegaan denk ik!
@Ida: dank je wel voor de eerste echte MINI outfit voor Lars!!! Ik zal snel een fotooke trekken
Grtz
Karin
BMW X3 schreef:Een JCW op kosten van de MAC!!!!!!!!!!![]()
Annet

Het was wel een geluk, dat ik er zelf niet bij was... ik was helemaal uit m´n pan gegaan denk ik!
@Ida: dank je wel voor de eerste echte MINI outfit voor Lars!!! Ik zal snel een fotooke trekken

Grtz
Karin
Laatst gewijzigd door turbootje op 25 mei 2008, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Naast wie stond je geparkeerd? Naast BlonT, zo ja, dan ben ik SUPER blij dat ik naar huis ben gegaan. Mijn voorbumper zat er toen net 5 uur op, dus dat zou een grap zijn geweest .......... NOT!!!!
Succes met de afhandeling.
@ Turbootje: we willen die spruit zien in zijn MINI outfit!!!
marss
Hey Marcel, idd jammer dat ik je gemist heb. Volgende keer beter.320d touring schreef:@ bas, chantal en Marss: volgende keer wat langer blijven he ! (of niet, want die lege plek was vast van 1 van jullie auto's)
Naast wie stond je geparkeerd? Naast BlonT, zo ja, dan ben ik SUPER blij dat ik naar huis ben gegaan. Mijn voorbumper zat er toen net 5 uur op, dus dat zou een grap zijn geweest .......... NOT!!!!
Succes met de afhandeling.
@ Turbootje: we willen die spruit zien in zijn MINI outfit!!!
marss
Onze sponsors