Kijk eens op de NewMINIclub-locatiekaart om te zien waar je wel enthousiaste reactie MAG verwachten
Elkaar groeten...
- Saartje
- One wheel wonder

Bericht
Nou, ik zwaai wel terug hoor. Ondanks dat ik in een leaseauto rijd, blond ben en niet meer piep. Ik vind het wel wat hebben, dat groeten. (Doe ik op de motor trouwens ook altijd). Mensen zijn in het verkeer vaak toch al zo agressief. Dus wat meer vriendelijkheid kan absoluut geen kwaad. 
ps wanneer komt mijn mini een keer uit de zak?
- WoK
- Volledig MINI minded!

Bericht
als ik mn lampjes aan heb...knipper ik altijd ff met de mn mistlampjes...
duimpje doe ik ook vaak...
al met al moet ik wel zeggen dat ik er niet altijd aan denk, ik bedoel,
als ik geconcentreerd aan t scheuren ben....dan denk ik niet aan t seinen en lachen...
Heb nog nooit iemand zien zwaaien duimpje lichtseinen oid
tenminste...mini rijders die ik nie ken zeg maar...
Wel n spontaan praatje gehad met een andere mini rijder
duimpje doe ik ook vaak...
al met al moet ik wel zeggen dat ik er niet altijd aan denk, ik bedoel,
als ik geconcentreerd aan t scheuren ben....dan denk ik niet aan t seinen en lachen...
Heb nog nooit iemand zien zwaaien duimpje lichtseinen oid
tenminste...mini rijders die ik nie ken zeg maar...
Wel n spontaan praatje gehad met een andere mini rijder
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Wanneer ik Donderdag-avond naar Utrecht ga kom ik ook wel eens een mini tegen. Ik rem zelfs af omdat ik een mini in de achteruitkijkspiegel zie. Laat ik ze voorbij gaan, kijk ik -> kijken ze alleen maar strak vooruit.
@Tristan: Ben je nog nooit tegen gekomen, ik werk in Groningen.
Gr Kim
Hier in het Noorden valt het zeker tegen. Kom altijd dezelfde mini's tegen -> Rood met wit dak / Zilver met zwart dak / compleet zwart / groen met wit dak. Geen van hen groet terugTristan schreef:Moet zeggen dat het in het noorden ook best tegenvalt met zwaaiende minirijders, zelfs op duimpjes krijg ik vaak geen reactie.
Wanneer ik Donderdag-avond naar Utrecht ga kom ik ook wel eens een mini tegen. Ik rem zelfs af omdat ik een mini in de achteruitkijkspiegel zie. Laat ik ze voorbij gaan, kijk ik -> kijken ze alleen maar strak vooruit.
Gr Kim
- Dave Joyce
- Enthousiast

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
ik begin een beetje door te krijgen wie er wel of niet zal terug groeten...
groet wel
•clubstickers (die ik zelf niet heb, kan iemand me eraan helpen? PB'tje sturen.)
•mensen met aanpassingen aan de auto. andere vlag, bumperset andere velgen dan standaard mini velegn enz.
•Mensen die je al voor zijn met groeten.
groet niet
• otto-mutsen
• sommige lease auto's met reclame van de baas b.v.b rabobank.
• lease auto's met het standaard pakket. geen extra smuk als verstralers of andere stickers enz.
Dit zijn mijn bevindingen.
vind het jammer.
wat ik ook jammer vind is dat alle pukkelmannetjes gelijk willen racen als je voorbij komt. met dat heerlijke geronk en een aero kit.

groet wel
•clubstickers (die ik zelf niet heb, kan iemand me eraan helpen? PB'tje sturen.)
•mensen met aanpassingen aan de auto. andere vlag, bumperset andere velgen dan standaard mini velegn enz.
groet niet
• otto-mutsen
• lease auto's met het standaard pakket. geen extra smuk als verstralers of andere stickers enz.
vind het jammer.
wat ik ook jammer vind is dat alle pukkelmannetjes gelijk willen racen als je voorbij komt. met dat heerlijke geronk en een aero kit.
- Tristan
- Mod virus alert!

Bericht
Ik heb de mijne nog geen 1,5 maand, dus kan heel goed dat je me (nog) niet gezien hebt. Ik woon zelf in Assen, werk in Leeuwarden en rij over Groningen.
Het noorden is vrij klein, dus we zullen elkaar ongetwijfeld een keer tegenkomen. Ik zal in ieder geval mn ogen open houden en op de blauwe mini met dubbele uitlaten letten
Ik snap alleen niet waarom er zo negatief gedaan wordt over leaserijders. Die kiezen toch ook niet voor niks een mini?? Ik heb hem zelf in ieder geval gekozen omdat ik hem wil overnemen als het leasecontract voorbij is!!
Hey Kim,Kim Cooper schreef:
Gr Kim
Ik heb de mijne nog geen 1,5 maand, dus kan heel goed dat je me (nog) niet gezien hebt. Ik woon zelf in Assen, werk in Leeuwarden en rij over Groningen.
Het noorden is vrij klein, dus we zullen elkaar ongetwijfeld een keer tegenkomen. Ik zal in ieder geval mn ogen open houden en op de blauwe mini met dubbele uitlaten letten
Ik snap alleen niet waarom er zo negatief gedaan wordt over leaserijders. Die kiezen toch ook niet voor niks een mini?? Ik heb hem zelf in ieder geval gekozen omdat ik hem wil overnemen als het leasecontract voorbij is!!
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik wou het niet vermelden, niet iedereen hier rijdt met een gepimpte mini rond en ik niemand wil uitsluiten. Maar ik merk dus ook in de meeste gevallen zijn het de gepimpte mini's die terugzwaaien ...Mac Mini schreef:ik begin een beetje door te krijgen wie er wel of niet zal terug groeten...
groet wel
groet niet
• otto-mutsen
vind het jammer.![]()
- Door
- Volledig MINI minded!

Bericht
Op hun parkeerterrein staan vele rode MINI's. Wat op zich een leuk beeld geeft. Alleen dat gigantische logo op de portieren vind ik niks.
OTTO Work Force eigenlijk; een uitzendbureau voor Polen. Het hoofdkantoor staat in Venray.mso schreef:Haha wat zijn OTTO-mutsen?Meiga schreef:
Alleen naar die OTTO-mutsen zwaai ik niet ...
Op hun parkeerterrein staan vele rode MINI's. Wat op zich een leuk beeld geeft. Alleen dat gigantische logo op de portieren vind ik niks.
- Door
- Volledig MINI minded!

Bericht
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=5588
Ga ik ook maar ff doen ....
Zo kom je uit je zakSaartje schreef:Nou, ik zwaai wel terug hoor. Ondanks dat ik in een leaseauto rijd, blond ben en niet meer piep. Ik vind het wel wat hebben, dat groeten. (Doe ik op de motor trouwens ook altijd). Mensen zijn in het verkeer vaak toch al zo agressief. Dus wat meer vriendelijkheid kan absoluut geen kwaad.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=5588
Ga ik ook maar ff doen ....
Onze sponsors