Elkaar groeten...
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is mij ook opgevallen; het groeten (zwaaien, lichtsignaal) is "uit".
Waarschijnlijk teveel nieuwe klanten die hun Mini gekocht / geleased hebben vanwege de hoge waardevastheid en
niet met hetzelfde gevoel en fanatisme als wij; uit pure liefhebberij.
Jammer.

Waarschijnlijk teveel nieuwe klanten die hun Mini gekocht / geleased hebben vanwege de hoge waardevastheid en
niet met hetzelfde gevoel en fanatisme als wij; uit pure liefhebberij.
Jammer.
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Toen wij een paar jaar geleden onze MINI kochten zwaaide en lichtseinde bijna elke andere MINI-rijder enthousiast terug. Toen ging het bloed sneller stromen als je een andere MINI tegen kwam! Nu, enkele jaren verder, bestaan de MINI-rijders niet alleen meer uit MINI-fans, maar ook uit veel zakelijke rijders en oudere vrouwen die het ding van hun man kado hebben gekregen. Geloof me daar zitten ook MINI-fans tussen, maar de meesten hebben geen idee wat je van hen wilt als je hun aandacht trekt 

"We've got a thing that's called...MINI love"
- MiniBeardie
- Be Mini

Bericht
Zo reed ik van de week strak achter een rode MINI met wit dak en spiegels.
Ik met een big smile van hier tot tokio.
De man verblikte of verbloosde niet en zat gewoon lekker te telefoneren
Erna
Ik met een big smile van hier tot tokio.
De man verblikte of verbloosde niet en zat gewoon lekker te telefoneren
Erna
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Beste MINI medemens zullen we gewoon de duimpjes, seinen en Zwaaien volhouden..
DAn komt het ooit goed. vandaag stug volgehoudenop weg naar het werk. en ja je zult het nietgeloveen maar na een aantal keer naast de desbetreffende mini te rijden krijg ik een grijns en een zwai terug.

DAn komt het ooit goed. vandaag stug volgehoudenop weg naar het werk. en ja je zult het nietgeloveen maar na een aantal keer naast de desbetreffende mini te rijden krijg ik een grijns en een zwai terug.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Meeste mini rijders snappen het niet als je zwaait of met je lichten knippert. Maja die groep die het wel snapt zijn wel de echte liefhebbers
:D
Dus gewoon knipperen en seinen met z'n alle. En naar classic rijders zwaai ik niet. Die lui zwaaien toch nooit terug.
Dus gewoon knipperen en seinen met z'n alle. En naar classic rijders zwaai ik niet. Die lui zwaaien toch nooit terug.
Onze sponsors