Vorig jaar februari (2007) een Dark silver MCS gekocht samen met mijn vriendin, na lang zoeken hadden we er een gevonden bij goeree auto op het schiereiland goeree overflakee, ver van huis dus

Mini was helemaal standaard toen we hem kochten, er zat wel Xenon en een chillie pakket op maar dat was dan ook het enige. het bouwjaar is 2003 dus een echte R53

Ik ben al vrij snel aan de slag gegaan met de speakers te vervangen, omdat het geluid van de standaard speakers erg flets was. ik heb de voorspeakers vervangen voor een setje Harmann kardon speakers die ik voor weinig via marktplaats op de kop had weten te tikken. achter heb ik een setje focal speakers geplaatst en voor heb ik de tweeters vervangen voor een setje van Hertz, met crossovers. het geluid is er waanzinnig van opgeknapt!!

Na dik drie kwart jaar heb ik mijn eerste engine mod laten doen, dit was Stage II bij beek auto tuning(15%kleinere pulley en bijpassende file voor de computer), ook een waanzinnig verschil met de orginele 163pk

In die zelfde maand heb ik ook een strut boven en onder gemonteerd wat de wegliging weer ten goede kwam.
De laatste maand ben ik flink gaan modden (voor mijn doen dan)
Ik heb zelf bonnet stripes geplakt en heb een CAI van M7 en een Catback uitlaat systeem van Milltek besteld, ik kan dus niet wachten dat ik deze ook kan gaan monteren.
Verder heb ik nog enkele dingen aan de auto veranderd, zoals:
Redstuff remblokjes
Bosch aerotwin ruitenwissers
Aux ingang radio
Pirelli zero nero banden (205-45-17)
Newmini club stikker geplakt

Ben nog een aantal dingen van plan, maar omdat ik het modden toch wel een dure aangelegenheid vind zal het nog wel even duren
Verlaging veren maar het liefste een schroefsetje
18" works velgen
works logo's voor en achter
GP intercooler, deze gaat er wel op korte termijn komen omdat ik merk dat het vermogen in de zomer enorm terug loopt
Tarox remschijven voor en achter+stalen remleidingen en 5.1 remolie
Metersetje olie temperateur en compressor druk voor onder de radio
Denk als ik bovenstaande allemaar erop heb de mini toch wel ver af is!
Hier nog een paar mooie foto's zoals hij nu is (na een dikke poetsbeurt)

over mijn komende modeficaties houd ik jullie natuurlijk op de hoogte