Ff PC Suite opstarten -> telefoon aan je pc koppelen via de PC suite optie -> dan Windows Verkenner opstarten -> dan naar Nokia Phone Browser gaan -> dan het toestel selecteren -> dan berichten en je kan de berichten kopieren en overzetten naar je PC..... waar je maar wilt!
MR
Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb al een paar weken zo'n Iphone liggen hier, maar de laatste firmware is nog steeds niet gekraakt. Dus op dit moment is het wel een erg duur stukje kunst voor in de woonkamer...
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier zie ik een grote smile aan de overkant van mij (lees: Sleefje).
Sleefje heeft de iPhone zowat onder haar kussen liggen
Was een strakke actie om die Iphone mee te nemen uit Oxford.
Die Jurgen das een toffe gast
Hoe bevalt de iPhone, Stijn?Ulyss schreef:bij mij komt de iphone na nieuwjaar hoop ik
al zal ik hem wel online uit UK of USA moeten laten overkomen
Hier zie ik een grote smile aan de overkant van mij (lees: Sleefje).
Sleefje heeft de iPhone zowat onder haar kussen liggen

Was een strakke actie om die Iphone mee te nemen uit Oxford.
Die Jurgen das een toffe gast

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Gelukkig heb we een ruime bank, daar ligt Arjan op

Helemaal geweldig die iPhone, ligt trouwens niet onder mijn kussen maar naast me

Gelukkig heb we een ruime bank, daar ligt Arjan op

Bericht
Deze telefoon heb ik ook op dit moment. De functies werken prima echter irriteer ik mij aan de refreshrate van het scherm bij bijvoorbeeld IE...Hans J schreef:Ik heb op aanraden van Mark een tytnII werkt perfect!!'
Alleen de folie op de knopjes slijt eraf en dat is een beetje een rot gezicht.
En voor in het weekend wil ik er een gewone telefoon bij.

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
MaVaEe, installeer Opera op je telefoon en je hebt een vele betere browser!!
Over de HTC Touch.... Smetje wacht even op de HTC Diamond. Ik weet hij is prijzig, vooral in Belgie waar jullie geen subsidie model hebben maar de volledige mep moeten betalen. De Touch is underpowered (magere processor) en daardoor dus erg traag. Verder magere camera en absoluut geen waardige vervanger van de iPhone. De Diamond zit daar vele malen dichterbij. Houd er rekening mee dat er geen enkel product is dat volledig de iPhone kan vervangen! Nog niet in ieder geval. De Diamond komt begin volgende maand op de markt.
Mocht je er vragen over hebben schiet ze gerust in!
MR
Over de HTC Touch.... Smetje wacht even op de HTC Diamond. Ik weet hij is prijzig, vooral in Belgie waar jullie geen subsidie model hebben maar de volledige mep moeten betalen. De Touch is underpowered (magere processor) en daardoor dus erg traag. Verder magere camera en absoluut geen waardige vervanger van de iPhone. De Diamond zit daar vele malen dichterbij. Houd er rekening mee dat er geen enkel product is dat volledig de iPhone kan vervangen! Nog niet in ieder geval. De Diamond komt begin volgende maand op de markt.
MR
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Staat er op maar dat is het ook niet helemaal. Ik gebruik nu Opera Mini die werkt wel redelijk. De HTC Diamond zou ik nog wel overwegen na het bekijken van de demo van de browser!MR schreef:MaVaEe, installeer Opera op je telefoon en je hebt een vele betere browser!!
MR

Onze sponsors