2008 Mini Cooper S JCW MK II TOY story part 2

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
wannes
4 op een rij!
4 op een rij!

2008 Mini Cooper S JCW MK II TOY story part 2

14 mei 2008, 09:29

Ik heb me dus een nieuwe JCW besteld, normaal levering augustus, maar net het goede nieuws gekregen dat het wsl juni zal worden :feest

daarom toch al effe een draadje oplaten , want tot het einde van de week kan ik nog opties veranderen ...dus indien iemand suggesties heeft :wink:

ik heb gekozen voor een rode met zwart dak , eigenlijk wordt het een exacte copy van deze in het laatste works foldertje...misschien een beetje de makkelijke keuze, maar deze was liefde op het eerste gezicht...

Een open dak zou ik niet nemen , ook verwarmde zetels heb ik laten vallen , en de 6cd lader vind ik ook nutteloos aangezien ik voor de Ipod heb gekozen...

waar ik wel nog tussen twijfel zijn de interieurlijsten op de deuren ( zilver laten of pianolak kleur) rekening houdende met het feit dat de panelen op het dash in carbon gaan komen.

de stoelen zou ik leder/alcantara nemen in de recarouitvoering, het leder op dash en deurgreep zou ik dan gewoon zwart laten...

het stuur de handrem en de schakelknop worden alcantara...

buiten ga ik ook voor de carbondetails op spiegels, intake , koffergreep en diffusior. ..

de striping ben ik ook nog niet volledig uit..ik vind de oem zwarte lijnen niet echt mooi...die witte boordlijn past niet echt vind ik...ik zie liever viperstrepen...

en dan de velgen... zowiezo komt hij op de specifieke 17" velgen , maar dan wil ik er ook de 18"er's onder...en daarbij twijfel ik tussen de nieuwe R113 velgen in duo kleur , of de R105 polisch velgen...

Morgen weet ik wsl meer , want dan kan ik er eentje IRL gaan bekijken.

Bij deze bied ik reeds mijn oem S bumperset te koop aan , alsook mijn voorste sportstoelen ( al dan niet leder), ook de oem verenset van de S komt te koop...

en natuurlijk komt ook TOY story nr1 te koop.... 2006 mini cooperS parklane JCW met 35000km...ful full ( op open dak na) compleet met aeropack en alle mogelijke JCW attenda...met de duotone recaro zetels en driespakig sportstuur, en 18" velgen... en niet onbelangerijk..2 jaar full dealer garantie!!
dit is een BTW wagen en moet 25000€ + btw kosten.
remco
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 mei 2008, 10:42

rood met zwart dak, altijd mooi! echt een super combi. Ook bij mij stond de JCW uit de folder model, alleen heb ik het bij de kleurstelling gelaten en heb ik er verder maar een normale Cooper van gemaakt :wink:

Maar das dus effe een mooie meevaller dat ie ineens 2 maandjes eerder komt.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

14 mei 2008, 10:46

Velgen R113 polished, Interieur Piano black en wel met stoelverwarming :)

Wordt een stoere bak 8)

Geen JCW spoiler en bodykit?
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mei 2008, 11:20

hij verkoopt zijn oem bumperset dus ik ga ervan uit van wel :wink:

voor de rest volg ik maaij, stoelverwarming zou ik er ook bijnemen trouwens. Lekker warm in de winter 8)

Ze zetten die setup trouwens voor een reden in de folder he, spreekt iedereen wel aan. Maar ik heb het liever anders dan een ander, maar dat is dan weer persoonlijk. Wordt dik :wink:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mei 2008, 11:25

Zal aardig hierop gaan lijken dan ...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maar dan lager, andere velgen en striping. Niet verkeerd he :wink:
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

14 mei 2008, 11:35

Die staat echt hoog :)
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mei 2008, 11:36

Dikke bak, ben benieuwd 8)

Succes met wachten :wink:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mei 2008, 11:45

Mooi dat je een andere MINI hebt gekocht. Maar zo'n schuifdak is echt fijn voor in de zomer. Mocht je lederen zetels nemen zou ik ten alle tijden stoelverwarming erbij pakken. Deze zijn in de winter heel erg koud. Maar we zijn benieuwd naar je nieuwe ride :D:D

Veel plezier met de voorpret en succes met wachten!!
coendek
Stoepsleutelaar

14 mei 2008, 11:56

Ben ERG benieuwd!! zal een bijzonder mooie bak worden!! 8)

Coen
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 mei 2008, 12:17

Dat wordt idd een dikke bak! Maakt niet uit... dan heb ik er weer een inspiratie bron bij! Die JCW is natuurlijk wel the ultimate mini voor mij!

Ik ben benieuwd!!!

:lol:
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mei 2008, 12:18

Een schuifdak is een MUST. Al neem je het alleen al voor het gemak bij de stoplichten en het ruimtelijke gevoel. Als je hem dan ook nog eens open doet, dan heb je een heerlijk zomer gevoel. Tenminste nog een beetje cabrio. Ow en stoelverwarming is in de winter ook een MUST op koud leer. Dit waren de eerste 2 opties die ik aankruisde. Grappig hoe voorkeuren verschillen 8) . Hopen dat ie net zo mooi of mooier wordt dan je parklane. Hoewel ik denk dat de parklane niet te overtreffen is :mrgreen: .

Gr,

PP
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

14 mei 2008, 12:44

Mooie keuze 8)

Schuifdak is plus 21 kilo in je dak (hoogste punt).
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mei 2008, 14:21

Dat is wel veel gewicht!
wannes
4 op een rij!
4 op een rij!

14 mei 2008, 15:05

er komt idd een aeropack op :wink: ...en de zetelverwarming heb ik bij de alcantara niet echt nodig , ik gebruikte het bij mijn lederen zetels ook nooit...

nu hoor ik net dat er keuze is uit 3 verschillende ophangingen... weeral twijfel... mijn parklane is nou al hard , dus ik ben wel wat gewoon , maar zal de extreme challenge ophanging niet te veel van het goede zijn... staat wel nog 1 cm lager dan ...en dat is ook wel vet natuurlijk...
jbcola
Brugse zot

14 mei 2008, 15:11

Persoonlijk zou ik voor after market wielen gaan ipv originele 8)

Gaat een dikke kart worden alhoewel ik je huidige 10x mooier vind! Had ik maar het geld dan wist ik direct waar ie zou staan!! :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”