daarom toch al effe een draadje oplaten , want tot het einde van de week kan ik nog opties veranderen ...dus indien iemand suggesties heeft

ik heb gekozen voor een rode met zwart dak , eigenlijk wordt het een exacte copy van deze in het laatste works foldertje...misschien een beetje de makkelijke keuze, maar deze was liefde op het eerste gezicht...
Een open dak zou ik niet nemen , ook verwarmde zetels heb ik laten vallen , en de 6cd lader vind ik ook nutteloos aangezien ik voor de Ipod heb gekozen...
waar ik wel nog tussen twijfel zijn de interieurlijsten op de deuren ( zilver laten of pianolak kleur) rekening houdende met het feit dat de panelen op het dash in carbon gaan komen.
de stoelen zou ik leder/alcantara nemen in de recarouitvoering, het leder op dash en deurgreep zou ik dan gewoon zwart laten...
het stuur de handrem en de schakelknop worden alcantara...
buiten ga ik ook voor de carbondetails op spiegels, intake , koffergreep en diffusior. ..
de striping ben ik ook nog niet volledig uit..ik vind de oem zwarte lijnen niet echt mooi...die witte boordlijn past niet echt vind ik...ik zie liever viperstrepen...
en dan de velgen... zowiezo komt hij op de specifieke 17" velgen , maar dan wil ik er ook de 18"er's onder...en daarbij twijfel ik tussen de nieuwe R113 velgen in duo kleur , of de R105 polisch velgen...
Morgen weet ik wsl meer , want dan kan ik er eentje IRL gaan bekijken.
Bij deze bied ik reeds mijn oem S bumperset te koop aan , alsook mijn voorste sportstoelen ( al dan niet leder), ook de oem verenset van de S komt te koop...
en natuurlijk komt ook TOY story nr1 te koop.... 2006 mini cooperS parklane JCW met 35000km...ful full ( op open dak na) compleet met aeropack en alle mogelijke JCW attenda...met de duotone recaro zetels en driespakig sportstuur, en 18" velgen... en niet onbelangerijk..2 jaar full dealer garantie!!
dit is een BTW wagen en moet 25000€ + btw kosten.