Ziet er heel gaaf uit Toppiewerner schreef:De skirst zitten er op, hier de foto's
Zij-skirts (incl. aanbieding)
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ongeveer 2 uur werk. Maar nadat de eerst er op zat ging het bij de vogende veel sneller. De alu strips overzetten en de oude lijmlaag er afhalen is het meeste werk.Arjan schreef:![]()
![]()
![]()
GEWELDIG!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er echt schitterend uit hoor!!
Hoe is de installatie gegaan? Ik zie dat het gelukt is, maar hoe lang ben je bezig geweest?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ werner: gisteren ook alles voorspoedig verlopen in Duitsland?
Jammer dat de onze er nog niet waren. Was wel erg gaaf geweest voor morgen, maar ja... we kunnen niet alles hebben
Jammer dat de onze er nog niet waren. Was wel erg gaaf geweest voor morgen, maar ja... we kunnen niet alles hebben
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- werner
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb nog aan benito gevraagd of er een indy blue was binnengekomen maar helaas. Hij kon me ook niet vertellen wanneer. (PS past zonder doos ook in de mini) Maar als ze binnen zijn laat je het maar weten. Misschien ben ik dan wel weer in de buurt en kan ik ze voor je ophalen.Arjan schreef:@ werner: gisteren ook alles voorspoedig verlopen in Duitsland?
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zal jullie verzoek even bij Timmermanns neerleggen. Ook ligt daar nog de vraag voor de complete aeropack voor je. Ze waren de afgelopen twee weken druk doende met Strahlung Pur dus vandaar dat het even iets langer duurt.
Laat het wel even weten op het forum.
Laat het wel even weten op het forum.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Damn, ik vind ze ook wel erg mooi, maar ben bang dat mijn velgen nog kleiner uitvallen. Moest toen in een keer veel geld ophoesten voor die velgen en de rest van het pepper-pakket, had ik maar wat meer gespaard of beter gekeken naar tweedehandse velgen...
Achja, eerst nog even andere modificaties en dan kan ik altijd nog kijken...
Zit namelijk zwaar te twijfelen of ik viperstrepen erop ga zetten, denk wel dat dat gaat gebeuren 
Achja, eerst nog even andere modificaties en dan kan ik altijd nog kijken...
Onze sponsors