Jurgens topic - Einding project
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Hij heeft vijf dagen bij de dealer moeten staan. Maar vandaag heb ik hem terug. Met werkend dak, een nieuwe stof en dan moet hij woensdag nog eens terug
Er komen namelijk nog nieuw plastieken interieur dingen in. Het is normaal een aangepast kap zo vertelde hij (lees: niet zelfde als degene die erop zat) ben benieuwd of ik nu nog last ga hebben van binnenlopend water als je uw raam open doet.
Ik kan me namelijk niet direct herinneren dat mijn vorige dak ook dat rubber hier had?

En ik kan mijn achteruit terug laten tinten
Ik kan me namelijk niet direct herinneren dat mijn vorige dak ook dat rubber hier had?

En ik kan mijn achteruit terug laten tinten
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Nog maar te zwijgen als je je best hebt gedaan bij een flinke sop/poetsbeurt. Denk je dat alles piccobello is lopen die tergende straaltjes vanaf je dak over je ramen
No satisfaction dus
Heb jezelf nog wat moeten betalen of was het puur garantie?
Als ik thuis ben zal ik wel een fotootje maken van het dus. Weet niet precies hoe dat het er uit ziet bij de randen. Lijkt me anders.
Have fun
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ja dat is iets waar ik me enorm aan irriteer. Als het flink regent en er moet iemand achterin, zeikt ondertussen heel je stoel nat!Jurgen schreef: ben benieuwd of ik nu nog last ga hebben van binnenlopend water als je uw raam open doet.
Nog maar te zwijgen als je je best hebt gedaan bij een flinke sop/poetsbeurt. Denk je dat alles piccobello is lopen die tergende straaltjes vanaf je dak over je ramen
Heb jezelf nog wat moeten betalen of was het puur garantie?
Als ik thuis ben zal ik wel een fotootje maken van het dus. Weet niet precies hoe dat het er uit ziet bij de randen. Lijkt me anders.
Have fun
gr, PC

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
He Jurgen,
Het is net of je een hele nieuwe auto hebt.
Je kunt er weer jaren tegen. Toch??
Het is natuurlijk wel een gezeur allemaal, maar het resultaat is mooi en hopelijk ook goed.
En daar gaat het om.
Annet
Het is net of je een hele nieuwe auto hebt.
Je kunt er weer jaren tegen. Toch??
Het is natuurlijk wel een gezeur allemaal, maar het resultaat is mooi en hopelijk ook goed.
Annet
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Zo ik ben weer thuis
Heb net gekeken is iid anders aan de rand.
Ga nu eerst ns ff lekker met cabriootje touren, is zoooooooooo lang geleden.
Have fun met je nieuwe dak!!
Ziet er weer lekker zwart uit
Fijn.
gr, PC
Ga nu eerst ns ff lekker met cabriootje touren, is zoooooooooo lang geleden.
Have fun met je nieuwe dak!!
gr, PC

Onze sponsors