Greetz BigD
Xefke's Cooper S
- Xefke
- Be Mini

Bericht
Vandaag vrije dag, goed weer, dus meguiar-tijd 
Wassen, Drogen, Clay, Scratch X, Paint cleaner, Tech Wax,... kortom, de full work-out
't is een woody'ke geworden

Daarna nog een klein shootje gedaan.
Spijtig dat 't al zowa donker aan't worden was... en dak nog een beetje amateur fotograafje ben...

Nog een beetje artistiek proberen doen

Wassen, Drogen, Clay, Scratch X, Paint cleaner, Tech Wax,... kortom, de full work-out
't is een woody'ke geworden

Daarna nog een klein shootje gedaan.
Spijtig dat 't al zowa donker aan't worden was... en dak nog een beetje amateur fotograafje ben...

Nog een beetje artistiek proberen doen

- Xefke
- Be Mini

Bericht
met al die mods, das iets waar ik werk van moet maken
Toch ziet ie der strak uit die BRG van jejbcola schreef:Iets waar ik dringend eens werk van moet maken op de mijne.....Xefke schreef:Vandaag vrije dag, goed weer, dus meguiar-tijd
Wassen, Drogen, Clay, Scratch X, Paint cleaner, Tech Wax,... kortom, de full work-out![]()

- Xefke
- Be Mini

Bericht
Hoelang duurde dat eer die nog wat ging zakken?
Ben het al gewoon... 
Soms lijkt het alsof hij toch niet ZO veel naar beneden ging en ik toch nog wat wielkast over heb. (Mede door het lager profiel van m'n 205/40 17 banden)
Daarom dacht ik misschien spacers te plaatsen? of zou dit niet ten goede komen?
Soms lijkt het alsof hij toch niet ZO veel naar beneden ging en ik toch nog wat wielkast over heb. (Mede door het lager profiel van m'n 205/40 17 banden)
Daarom dacht ik misschien spacers te plaatsen? of zou dit niet ten goede komen?

- Xefke
- Be Mini

Bericht
Dan staan de wieltjes mooi breed en zal een extra effect geven aan de verlaging?
Daar zat ik dus ook wat aan te denken, 10mm rondom.jbcola schreef:Kan mijn gedacht geen kwaad en zou zelfs héél stoer staan!
Ik heb nu achteraan 5mm en vooraan 3mm bij gestoken.
Hangt een beetje af van je etwaarde en die is et 47 als ik mij niet vergis![]()
Dus 10mm moet te doen zijn
Dan staan de wieltjes mooi breed en zal een extra effect geven aan de verlaging?

Onze sponsors