Everything is in stock and ready to ship with the exception of the DFIC Heatshield which will be ready on Friday.
The plan is to ship it all complete on Friday when those are ready.
Please look for an email alert from FedEx with the tracking information when it all ships next week.
Thank you again for coordinating the effort. Hope everyone really enjoys all their M7 stuff. We'll include a bunch of M7 decals for you guys.
Dus berthil zorgt ervoor dat de Super Air Gain System voor de R56, waarschijnlijk toch net meegenomen kan worden
De Super AGS moet wel besteld worden met een dingetje van 27 dollar om te voorkomen dat er 'Engine Check Light' aangaat, de CEL-Defender. In sommige gevallen gebeurd dat kennelijk, ook met andere fabrikanten van luchtfilters.
Maaij, je moet eerst de seat retrievers leveren aan iedereen anders mag je niet mee doen aan de groupbuy.... zo.... Zijlboot graag Maaij van de lijst totdat ie netjes zijn zaakjes heeft geregeld!
Deze week zal het verzonden gaan worden,ik ben in afwachting van een bericht van FedEx met tracking informatie.
Zodra ik dit heb zal ik een PM versturen met betalingsgegevens voor de aanschaf en vervoerskosten. Daarna moeten we alleen nog de douane kosten verrekenen.
Your order shipped and you should have received an email alert from FedEx with the tracking information.
Total shipping cost was $286
You will have in your hands next week.
Ga even berekenen hoeveel iedereen dient over te mken zodat ik weer wat geld heb voor de douane kosten, je krijgt binnenkort even een pm met betalingsgegevens.
Ik denk dat we dan volgend weekend kunnen afspreken om alles op te halen .