Ik bedoelde eig niet coaten, maar vel folie opkleven.pieterdg schreef:Thanks guys voor de super toffe reacties en karma!!!!!!
Wat bedoel je met coaten fred?
Had inderdaad ook al gedacht om standlichten te tinten.
Heb trouwens nog wat folie over.
Pieterdg's Mini One - Over & out.......
- Fred
- Volledig MINI minded!
- pieterdg
- Bijna verslaafd
Bericht
Maar ik heb niet veel werk meer: enkel de handvaten en de cooper s tnakdop wanneer die er komt.
Hehe, ja ik weet nu hoe dat virus voelt.MaVaEe schreef:Ziet er erg gaaf uit!
Zou het ook graag op mijn kart willen maar ik denk dat ik dan dat de-chroom virus oploop waar Coendek het altijd over heeft!
Maar ik heb niet veel werk meer: enkel de handvaten en de cooper s tnakdop wanneer die er komt.
- Xefke
- Be Mini
Bericht
Daarna lampjes gekocht van een japans merk en die waren al iets witter van licht. Deze waren ook een stuk goedkoper...
Ik enkele maanden geleden de Blue-visions gehad... maar vond 't xenon effect ver te zoeken...pieterdg schreef:Weet iemand welke lampen het meeste het xenon effect geven:
De philips blue vision of de philips x-treme power?
Blue vision is xenon effect volgens philips maar x-treme power geeft meer licht......
xenon effect
racing performance
Daarna lampjes gekocht van een japans merk en die waren al iets witter van licht. Deze waren ook een stuk goedkoper...

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Gozer! Echt helemaal top! Ik ga het ook doen zodra ik er tijd voor heb.
thanks voor de DIY!
iDD
thanks voor de DIY!
iDD
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ken dat, ik had philips power to night, geven veel licht, en als je heel goed kijkt zit er iets blauws in en iets witter dan standaard lampen.
Heb nu japanse lichten, die echt een mooi licht geven, kostte de helft van die philips met xenon effect ... Ben tamelijk content van die japanse lampen, al heb ik wel iets minder lichtopbrengst.
Zal es zoeken als ik een foto heb van het doosje
Heb nu japanse lichten, die echt een mooi licht geven, kostte de helft van die philips met xenon effect ... Ben tamelijk content van die japanse lampen, al heb ik wel iets minder lichtopbrengst.
Zal es zoeken als ik een foto heb van het doosje
Onze sponsors