Greetz BigD
kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo, hij zit er op! Afgesteld en wel 

Nog even een wat gereedschap gekocht om hem goed af te stellen want een inbus maat 7 zit helaas niet bij het standaard inbus gereedschap. Dat is altijd lastig met die engelse maten.
Maargoed, hij zit er op en is fantastisch. Het bibberen van de verlaging is nu zo goed als weg. En hij voelt veel stabieler aan op de weg. Tevens merk je in de bochten heel goed dat die stang er zit. Mijn favoriete bochtje kon ik nooit harder nemen als 90 nu kan ik er met 110 door heen
:D
Ben er zeer blij mee

Nog even een wat gereedschap gekocht om hem goed af te stellen want een inbus maat 7 zit helaas niet bij het standaard inbus gereedschap. Dat is altijd lastig met die engelse maten.
Maargoed, hij zit er op en is fantastisch. Het bibberen van de verlaging is nu zo goed als weg. En hij voelt veel stabieler aan op de weg. Tevens merk je in de bochten heel goed dat die stang er zit. Mijn favoriete bochtje kon ik nooit harder nemen als 90 nu kan ik er met 110 door heen
Ben er zeer blij mee
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Yeah, me too!
Goed gedaan, Kwiebje. Nice strut!! ( wat een rot woord)
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Fred schreef:Lekker sturen, moet ik mss ook eens overwegen. Scheelt het echt zoveel?
Yeah, me too!
gr, PC

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Het is een strutbrace. Veerpoot/schokbreker is in engels strut. Dit "ding" verbind beiden veerpoten met elkaar en daarom heet 't in Nederlands veerpootbrug. In engels strutbrace dus.
Sommige mensen noemen et een stabilisatorstang, dat is helemaal fout, dat is totaal iets anders.
Stabilisator zit onder je auto en deze zorgt ervoor dat in een bocht het ene wiel mee inveert als deandere inveert. Dit om de rolbeweging tegen te gaan: in engels anti-rollbar.
Het werkt zowiezo, ook als de auto niet verlaagt is. Het pricipe is eigenlijk heel simpel: vergelijk het met een schoenendoos waarbij wel/niet een deksel op zit. Ik heb het wel, boven en onder. Henk niet en verschil is goed te merken.
Het is ook geen strutPretty Cooper schreef:Fred schreef:Lekker sturen, moet ik mss ook eens overwegen. Scheelt het echt zoveel?
Yeah, me too!
gr, PC
Het is een strutbrace. Veerpoot/schokbreker is in engels strut. Dit "ding" verbind beiden veerpoten met elkaar en daarom heet 't in Nederlands veerpootbrug. In engels strutbrace dus.
Sommige mensen noemen et een stabilisatorstang, dat is helemaal fout, dat is totaal iets anders.
Stabilisator zit onder je auto en deze zorgt ervoor dat in een bocht het ene wiel mee inveert als deandere inveert. Dit om de rolbeweging tegen te gaan: in engels anti-rollbar.
Het werkt zowiezo, ook als de auto niet verlaagt is. Het pricipe is eigenlijk heel simpel: vergelijk het met een schoenendoos waarbij wel/niet een deksel op zit. Ik heb het wel, boven en onder. Henk niet en verschil is goed te merken.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- MR
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vandaag mijn auto laten uitdeuken... twee kleine deukjes laten wegwerken op een speciale autoverwendag van Van Leeuwen in Den Bosch.... En daarnaast de krassen na mijn rally/sticker-avontuur laten weghalen. Marly was natuurlijk aanwezig om ons welkom te heten en tot mijn grote verbazing zag ik ineens Chantal en Bas voorbij schieten....
Na een behandeling aan de nagels (aan de vrouwen was ook gedacht) bij Chantal moest Bas natuurlijk ook zijn auto een uitdeukbehandeling geven. Check de foto's hieronder en ik moet zeggen dat het allemaal netjes en vakkunding is gedaan!!! Aan het einde van de dag kregen we nog een goodie bag mee....
Ben blij da ik van die plekjes op de zijkant af ben.... Bedankt iedereen!
@ Marjon, snel maar verlagen die cabrio van je
Na een behandeling aan de nagels (aan de vrouwen was ook gedacht) bij Chantal moest Bas natuurlijk ook zijn auto een uitdeukbehandeling geven. Check de foto's hieronder en ik moet zeggen dat het allemaal netjes en vakkunding is gedaan!!! Aan het einde van de dag kregen we nog een goodie bag mee....
Ben blij da ik van die plekjes op de zijkant af ben.... Bedankt iedereen!
@ Marjon, snel maar verlagen die cabrio van je
De auto van Bas aka Kwiebje:

MR

- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die deuk bij de achterklep zat er al in toen ik hem kocht. Telkens als ik de auto deed poetsen irriteerde ik me aan dat deukje. Dat is nu verleden tijd
Je ziet er niks meer van
Chantal die is nu ook weer helemaal gescrubbed en gepolished met een of andere dames apparaat. Tevens zijn de nageltjes nu ook weer lekker glimmend
Top dag weer dus
MR en Pretty cooper leuk jullie weer gesproken te hebben
Je ziet er niks meer van
Chantal die is nu ook weer helemaal gescrubbed en gepolished met een of andere dames apparaat. Tevens zijn de nageltjes nu ook weer lekker glimmend
Top dag weer dus
MR en Pretty cooper leuk jullie weer gesproken te hebben
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Gaaf hè???????????????? Altijd super bij van Leeuwen!!!! Ik wordt hier altijd zo blij van als ze Pretty weer eens in de watjes leggen . Ik ben ook weer helemaal deukvrij
Was een superleuke middag. Fijne behandeling he Smousje. Bas was zeker wel blij met die poezelige handjes
(O ja de harde schijf is kapot zit nu in de Bieb
gr, PC

kwiebje schreef:Die deuk bij de achterklep zat er al in toen ik hem kocht. Telkens als ik de auto deed poetsen irriteerde ik me aan dat deukje. Dat is nu verleden tijd![]()
![]()
Je ziet er niks meer van
Top dag weer dus:D
MR en Pretty cooper leuk jullie weer gesproken te hebben:D
Gaaf hè???????????????? Altijd super bij van Leeuwen!!!! Ik wordt hier altijd zo blij van als ze Pretty weer eens in de watjes leggen . Ik ben ook weer helemaal deukvrij
(O ja de harde schijf is kapot zit nu in de Bieb
gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
gr, PC

Ja, dat heb ik er van als ik je naast je heb gestaan!!MR schreef:@ Marjon, snel maar verlagen die cabrio van je:D
MR
gr, PC

- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vandaag kon ik langs carglass komen om mijn ruit te laten vervangen. Dat was ook wel nodig ook. De hele ruit zat vol met butsen, deukjes en krasjes. Na een steen op me voorruit te hebben gehad zat er ook een scheur in van ongeveer 8 cm. Dus reden voor een nieuwe ruit.
Om 10 uur de auto binnen gereden en de autoruit wordt vakkundig verwijdert. De jongen die er mee bezig is behandeld de auto met veel liefde. Na een 45 min gesleuteld te hebben waren de zijlijsten en de ruit er uit. Toen was het tijd voor een bakkie koffie. Naderhand is er de nieuwe ruit ingezet en beide lijsten aan beide kanten voorzien van nieuwe lijsten. Eén lijst zat er pas een paar maanden op, maar ach, het kostte me toch niks
De auto werd nog een beetje gepoetst, alle ruiten gepoetst en de binnenspiegel. Toen mocht ik komen kijken voor de eindcontrole. Zag er zeer netjes uit en ik kreeg de instructie mee de eerste 24 uur niet de wasstraat in te gaan.
Na nog wat leuke blikken van de monteurs werd de auto onder luid geluid van de monteur naar buiten gereden
Je had die koppies moeten zien!!!
Om 12 uur stond ik weer buiten met een gloedje nieuwe vooruit
Dit i.c.m met de restyling maar dit me auto weer wat netter
Om 10 uur de auto binnen gereden en de autoruit wordt vakkundig verwijdert. De jongen die er mee bezig is behandeld de auto met veel liefde. Na een 45 min gesleuteld te hebben waren de zijlijsten en de ruit er uit. Toen was het tijd voor een bakkie koffie. Naderhand is er de nieuwe ruit ingezet en beide lijsten aan beide kanten voorzien van nieuwe lijsten. Eén lijst zat er pas een paar maanden op, maar ach, het kostte me toch niks
De auto werd nog een beetje gepoetst, alle ruiten gepoetst en de binnenspiegel. Toen mocht ik komen kijken voor de eindcontrole. Zag er zeer netjes uit en ik kreeg de instructie mee de eerste 24 uur niet de wasstraat in te gaan.
Na nog wat leuke blikken van de monteurs werd de auto onder luid geluid van de monteur naar buiten gereden
Je had die koppies moeten zien!!!
Om 12 uur stond ik weer buiten met een gloedje nieuwe vooruit
Dit i.c.m met de restyling maar dit me auto weer wat netter
Onze sponsors