Beek R56/R55 Tuning
- dragon
- One wheel wonder
Bericht
Ok thanks, zal nog wel even duren danpeter schreef:Ja, dat er nog niets verandert is totdat je het hier leest.dragon schreef:Iemand die hier meer info over heeft?
De rollenbank is superdruk bezet bij Beek, dus ze moeten een gaatje zien te vinden om Hans z'n Clubman op de bank te zetten.

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
enenenenene... helemaal niks.. 11pk meer en duidelijk meer koppel! (193pk) Maar deze computers denken teveel dus bij een verhogende turbodruk draait die zelf de druk weer terug
zeker bij vollast wat inhouden als gevolg geeft..
Ze hadden hem wel met veel druk ingesteld maar dat regelt die snel weer terug dus uiteindelijk met 0,1bar meer bleef die het doen op de rollenbank.. alleen tijdens testen gisteravond op de weg weer niet
dus nu is het wachten op de kraakmachine van Beek! Die computer moet gewoon open, met zo'n kastje gaat het helaas dus niet..
Standaard had mijn clubman 182pk met grote intercooler
en met 0,1bar meer had ik al evenveel als een Works..
Het komt goed, daar geloof ik wel in.. alleen duurt het even
.

Ze hadden hem wel met veel druk ingesteld maar dat regelt die snel weer terug dus uiteindelijk met 0,1bar meer bleef die het doen op de rollenbank.. alleen tijdens testen gisteravond op de weg weer niet

Standaard had mijn clubman 182pk met grote intercooler

.
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Hetzelfde 'gedonder' is natuurlijk ook met mijn 135i chip. Niemand levert een chip voor de 2008 modellen. De computer is niet te kraken en tussenkastjes werken niet. Alleen is er nu Alpina. Maar Alpina is het tuningsmerk van BMW, maar dan moet je de hele Alpina BMW auto kopen. AC Schnitzer is er nu ook. Maar BMW heeft een belang in beide bedrijven.
Ha Hans. Interessant, dat wel. f**k BMW. Wel een uitdaging voor Beek natuurlijk. Maar wat is dat lastig allemaal!Hans schreef:enenenenene... helemaal niks.. 11pk meer en duidelijk meer koppel! (193pk) Maar deze computers denken teveel dus bij een verhogende turbodruk draait die zelf de druk weer terugzeker bij vollast wat inhouden als gevolg geeft..
Ze hadden hem wel met veel druk ingesteld maar dat regelt die snel weer terug dus uiteindelijk met 0,1bar meer bleef die het doen op de rollenbank.. alleen tijdens testen gisteravond op de weg weer nietdus nu is het wachten op de kraakmachine van Beek! Die computer moet gewoon open, met zo'n kastje gaat het helaas dus niet..
Standaard had mijn clubman 182pk met grote intercooleren met 0,1bar meer had ik al evenveel als een Works..
.
Hetzelfde 'gedonder' is natuurlijk ook met mijn 135i chip. Niemand levert een chip voor de 2008 modellen. De computer is niet te kraken en tussenkastjes werken niet. Alleen is er nu Alpina. Maar Alpina is het tuningsmerk van BMW, maar dan moet je de hele Alpina BMW auto kopen. AC Schnitzer is er nu ook. Maar BMW heeft een belang in beide bedrijven.
Veel rijplezier!
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
jij hebt de ALTA FMIC zeker? dat zou voor 20 extra pk zorgen aan de wielen staat er op hun website.
jammer dat Beek er ook niet in slaagt
182 pk aan de wielen?Hans schreef:enenenenene... helemaal niks.. 11pk meer en duidelijk meer koppel! (193pk) Maar deze computers denken teveel dus bij een verhogende turbodruk draait die zelf de druk weer terugzeker bij vollast wat inhouden als gevolg geeft..
Ze hadden hem wel met veel druk ingesteld maar dat regelt die snel weer terug dus uiteindelijk met 0,1bar meer bleef die het doen op de rollenbank.. alleen tijdens testen gisteravond op de weg weer nietdus nu is het wachten op de kraakmachine van Beek! Die computer moet gewoon open, met zo'n kastje gaat het helaas dus niet..
Standaard had mijn clubman 182pk met grote intercooleren met 0,1bar meer had ik al evenveel als een Works..
.
jij hebt de ALTA FMIC zeker? dat zou voor 20 extra pk zorgen aan de wielen staat er op hun website.
jammer dat Beek er ook niet in slaagt

Onze sponsors