Vind het eig maar erg dat we in België geen grotere schijven mogen steken, is toch allemaal maar voor de veiligheid?
Tirex's.. "www.55mph.be"
- Fred
- Volledig MINI minded!

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dit zij de John Cooper Motorsports remmen voor de R53.
Niet te verwarren dus met John Cooper Works. Dat is tegenwoordig niet dezelfde firma al zjin ze beide van Mike Cooper (geweest).
JCM is helaas al een tijdje ter ziele al hebben ze wel geprobeerd een doorstart te maken. Kun je nog ergens die remmen kopen dan?
Niet te verwarren dus met John Cooper Works. Dat is tegenwoordig niet dezelfde firma al zjin ze beide van Mike Cooper (geweest).
JCM is helaas al een tijdje ter ziele al hebben ze wel geprobeerd een doorstart te maken. Kun je nog ergens die remmen kopen dan?
- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
heb ze ergens te koop zien staan, (via google) maar vind ze niet meer terug.. de prijs was 1999eur..
zou wel mooi zijn hè Berthil..
Berthil schreef:Dit zij de John Cooper Motorsports remmen voor de R53.
heb ze ergens te koop zien staan, (via google) maar vind ze niet meer terug.. de prijs was 1999eur..
zou wel mooi zijn hè Berthil..
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Voor die prijs lekker Tarox of AP aanschaffen denk ik, zijn toch wat kleine remmetjes voor die prijs. Wel zeldzaam maar daardoor ook prijzig. Remschijven zijn ook niet zwevend, meer kans op kromtrekken bij serieus remmen.
Ik denk ook dat dit AP remmen zijn, net zoals de Challenge remmen.
- tysie
- Be Mini

Bericht
.......uhhhhh, wat wordt er bedoeld met zwevende remmen?Berthil schreef:Voor die prijs lekker Tarox of AP aanschaffen denk ik, zijn toch wat kleine remmetjes voor die prijs. Wel zeldzaam maar daardoor ook prijzig. Remschijven zijn ook niet zwevend, meer kans op kromtrekken bij serieus remmen.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Schijf uit twee delen.
Een binnenring met daarom heen het remgedeelte.
[hr]
Voor dat geld zou ik ook voor een setje Tarox, AP of Movit gaan.
Een binnenring met daarom heen het remgedeelte.
[hr]
Voor dat geld zou ik ook voor een setje Tarox, AP of Movit gaan.
- tirex
- Volledig MINI minded!

Bericht
probleem: vorige week kreeg ik een foutmelding, "vermindering van het vermogen"
langs de dealer gegaan, aan de kas gehangen, de eerste keer dat ze die foutmelding gezien hadden!!!
de computer gereset.
de volgende dag terug dezelfde foutmelding!!
Mini terug binnen, NIEUWE sofware!!!
na 30km/ters terug dezelfde foutmelding......
ben er toch aan het denken dat die Force Dumpvalve ervoor iets tussen zit!!!
langs de dealer gegaan, aan de kas gehangen, de eerste keer dat ze die foutmelding gezien hadden!!!
de computer gereset.
de volgende dag terug dezelfde foutmelding!!
Mini terug binnen, NIEUWE sofware!!!
na 30km/ters terug dezelfde foutmelding......
ben er toch aan het denken dat die Force Dumpvalve ervoor iets tussen zit!!!
Onze sponsors