Velgen
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
het is maar net wat voor een soort velg en band je neemt. zo'n 15" veelste brede velg vind ik persoonlijk ook gaaf. Maar 18" is het grootste waar je mee kan rijden op de R53. Breedte kan je uiteraard varieren met spacers er tussen.
iDD
iDD
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Even inpikken op deze topic.
Ik heb S-Spokes (7x17 ET 48). Hoe dik spacer mag ik monteren zonder dat de banden de wielkast raken?
Had ergens gelezen dat 12mm spacer (per kant) de maximale breedte is. Heeft iemand hier ervaring mee?
Thanks,
Gerrit
Ik heb S-Spokes (7x17 ET 48). Hoe dik spacer mag ik monteren zonder dat de banden de wielkast raken?
Had ergens gelezen dat 12mm spacer (per kant) de maximale breedte is. Heeft iemand hier ervaring mee?
Thanks,
Gerrit
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Ik had met 6cm verlaging ET 37.... en ik had nog wat over... ik denk zelf dat ET 30 ook nog prima gaat met een 7,5J wiel. (aangezien ik zelfs nog 1cm spacer er tussen gepast heb, was alleen beetje TE.... maar het paste wel.. en ik kwam dus uit met een 7,5J wiel op een ET waarde van 27
)
7J wiel is een halve cm smaller...
ET 30 moet dus ook nog kunnen!! spacer van www.biesheuvel.nl van 16mm erop en je zit op ET 32
moet passen.. ben je verlaagd?
Coen

7J wiel is een halve cm smaller...
ET 30 moet dus ook nog kunnen!! spacer van www.biesheuvel.nl van 16mm erop en je zit op ET 32

moet passen.. ben je verlaagd?
Coen
Laatst gewijzigd door coendek op 04 apr 2008, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Xefke
- Be Mini
Bericht
Op realoem even zoeken naar "wheels" en dan de s-spokes
LIGHT ALLOY RIM, SILVER 7JX17 ET:48 4 36111512352 +core
48 dus ja
Stond ook hier al al was er een "
" smiley te zien door dat het haakje meteen achter de 8 stond
LIGHT ALLOY RIM, SILVER 7JX17 ET:48 4 36111512352 +core
48 dus ja

Stond ook hier al al was er een "

AA-16V schreef:... Ik heb S-Spokes (7x17 ET 48 )...

Onze sponsors