Pieterdg's Mini One - Over & out.......
- pieterdg
- Bijna verslaafd
Bericht
Voor de spoiler ben ik nog aan het twijfelen.
De cooper spoiler zal zowieso verdwijnen maar ik denk dat ik iets anders ga nemen dan de cooper s spoiler of dan de jcw spoiler.
De m7 zoals IDD vindt ik wel mooi maar de mooiste vindt ik die japanese carbon spoiler die coendek in het carbon fibre topic postte.
Verlaging komt er zeker en vast op.kwiebje schreef:Mooie wipers Pieter! Enne verlaging en een cooper S spoiler zou hem nog mooier maken
Ga zo door
Voor de spoiler ben ik nog aan het twijfelen.
De cooper spoiler zal zowieso verdwijnen maar ik denk dat ik iets anders ga nemen dan de cooper s spoiler of dan de jcw spoiler.
De m7 zoals IDD vindt ik wel mooi maar de mooiste vindt ik die japanese carbon spoiler die coendek in het carbon fibre topic postte.

- pieterdg
- Bijna verslaafd
Bericht
Dank u voor jullie toffe reacties!!!!!!!!!!
Ik heb vandaag wat zitten denken en ik denk dat ik nog zeer veel carbon ga gebruiken.
Ik zou graag volledig mijn dak, spiegels a stijlen (wacht op ervaring van Berthil) deurklinken, cooper s tankdop (moet nog komen) in carbon willen.

Ik heb vandaag wat zitten denken en ik denk dat ik nog zeer veel carbon ga gebruiken.
Ik zou graag volledig mijn dak, spiegels a stijlen (wacht op ervaring van Berthil) deurklinken, cooper s tankdop (moet nog komen) in carbon willen.

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekkere mod hoor, die koffergreep
. Carbon staat erg goed bij Pure Silver. Ik zou het alleen niet gaan overdrijven en het bij details laten zoals de tankdop en de handgrepen. Het hele dak in carbon wordt naar mijn mening ook too much.
Ik zie trouwens dat je nog een hele goede mod hebt uitgevoerd: de sjonnietankdopsticker is eraf
.

Ik zie trouwens dat je nog een hele goede mod hebt uitgevoerd: de sjonnietankdopsticker is eraf

Laatst gewijzigd door Ivo op 03 apr 2008, 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Onze sponsors