De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Vandaag lekker de tijd om een beetje te pielen.

Wordt lekker rood daar binnen! Er zitten inmiddels ook nieuwe rubbers op de air diverter. Thanks!

Ik ben er nog niet zeker van, misschien is het even wennen, misschien gaan ze er gewoon weer af. Eerst een nieuwe linker witte bestellen want al had deze schade was het toch een raar gezicht toen deze de gracht in zonk...
iDD

Wordt lekker rood daar binnen! Er zitten inmiddels ook nieuwe rubbers op de air diverter. Thanks!

Ik ben er nog niet zeker van, misschien is het even wennen, misschien gaan ze er gewoon weer af. Eerst een nieuwe linker witte bestellen want al had deze schade was het toch een raar gezicht toen deze de gracht in zonk...

iDD
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
geen checkered!!! Maar das mijn nederige mening!
Shit, zo wilde ik het "onder the hood" hebben, vandaar mijn OMP-strut. Ach ja, kheb nu een goed voorbeeld
Gast, waar hing je gisteren uit? Heb je hok wel zien staan, maar de eigenaar niet. Begreep van Marc dat je echt kapot was. Volgende keer beter.
marss

geen checkered!!! Maar das mijn nederige mening!

Shit, zo wilde ik het "onder the hood" hebben, vandaar mijn OMP-strut. Ach ja, kheb nu een goed voorbeeld

Gast, waar hing je gisteren uit? Heb je hok wel zien staan, maar de eigenaar niet. Begreep van Marc dat je echt kapot was. Volgende keer beter.
marss
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
ooooh dat scheelt, vannacht op de parkeerplaats van het NH hotel Zandvoort vond blijkbaar iemand het nodig om met zijn auto ff langs mijn achterbumper te schuren. Dat wordt weer een ritje naar de spuiter!
natuurlijk geen briefje, wel het moment om ook die kras in die deur ook te laten doen....
iDD.......... altijd schijt
natuurlijk geen briefje, wel het moment om ook die kras in die deur ook te laten doen....
iDD.......... altijd schijt
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ja ik heb net een mailtje naar het hotel eruit om te kijken of het daadwerkelijk daar is gebeurt. Je weet het natuurlijk nooit zeker.
iDD
Hey ouwe pik! Heb je helaas niet even de hand geschud zondag, maar de wederhelft gelukkig wel gevonden.Arjan schreef:@ Rein: hotelcamera's hebben niets geregistreerd?
Ja ik heb net een mailtje naar het hotel eruit om te kijken of het daadwerkelijk daar is gebeurt. Je weet het natuurlijk nooit zeker.
iDD
Onze sponsors