Zondag 30 Maart: Motor on Coentje (aanmeldingen/sponsors)
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
net als vorig jaar bij MINI's voor Kika
Ik zou alvast maar aangeven dat anderen geen dingen voor je gaan aanschaffen,Hans schreef:Ik ben er niet bij zondag.. ik ga vannacht rijden richting St Anton maar weerruim 1mtr verse sneeuw erbij en zon dit weekend!! joehoe..
Veel plezier allemaal, en maak wat foto's
net als vorig jaar bij MINI's voor Kika

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
We hebben er zin in
Super weer een schildje
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Blont-007 schreef:Het aanmelden kan tot het laatste moment maar we willen er wel bij zeggen dat we dan niet kan garanderen dat je een goodie bag of herinneringsschildje hebt.
Dus liever nu nog aanmelden als je het weet dan kunnen we nog wat doen.
We hebben er zin in

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
van de derde rit
x2, het tweede schildje voor mijPretty Cooper schreef:Blont-007 schreef:Het aanmelden kan tot het laatste moment maar we willen er wel bij zeggen dat we dan niet kan garanderen dat je een goodie bag of herinneringsschildje hebt.
Dus liever nu nog aanmelden als je het weet dan kunnen we nog wat doen.
We hebben er zin inSuper weer een schildje
![]()
![]()
gr, PC

- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
is dit eig ook op andere (buitenlandse) fora gepubliceerd ?
vanwege de grote opkomst zouden deze dit mss ook interessant vinden.
(je kan moeilijk spreken van een klein event!!)
las dat een duitse contact van Berthil interesse had, en heb zelf ook net doorgemaild naar een duitse contact van mij
vanwege de grote opkomst zouden deze dit mss ook interessant vinden.
(je kan moeilijk spreken van een klein event!!)
las dat een duitse contact van Berthil interesse had, en heb zelf ook net doorgemaild naar een duitse contact van mij
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Eigenlijk hadden wij zelf ook niet gedacht dat het zo groots zou worden Benny, we wilden dit eigenlijk gewoon binnen deze club houden.
Dat er diverse mensen nog aanmelden prima, maar we hebben maar beperkt aantal routeboeken en goodiebags en schildjes.
Dat er diverse mensen nog aanmelden prima, maar we hebben maar beperkt aantal routeboeken en goodiebags en schildjes.

Onze sponsors