Zondag 30 Maart: Motor on Coentje (aanmeldingen/sponsors)
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- Mini Edwin
- 4 op een rij!
Bericht
Wij kunnen helaas niet meedoen. Maar we willen wel ergens onderweg kijken
en foto's maken natuurlijk
Organisatoren...... weten jullie een leuk plekje waar we jullie het beste kunnen zien onderweg, PM het me maar (als jullie het goed vinden natuurlijk
)

Organisatoren...... weten jullie een leuk plekje waar we jullie het beste kunnen zien onderweg, PM het me maar (als jullie het goed vinden natuurlijk

- Revelator
- One wheel wonder
Bericht
Hehehe niet alle Dooper`s zijn PW hehehe de mijne niet althansEl Presidente schreef:Hierbij meld ik mij ook aan.
Mini Diesel D (en het zal geen verrassing zijn dat het een Pepper White is - alle D's zijn PW hebik al gezien).
Zal vanavond het geld overmaken.

- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Jimmysx en Jennifer haken af ivm het niet meer hebben van een Mini, maar uiteraard hebben we wel voor dit Coen-doel een donatie gedaan! Ik hoop dat 2 andere rijders een top dag zullen hebben door onze afzegging!!!!
Heel veel plezier lieve mensen!!!!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zal je er even een PM over sturen.Mini Edwin schreef:Organisatoren...... weten jullie een leuk plekje waar we jullie het beste kunnen zien onderweg, PM het me maar (als jullie het goed vinden natuurlijk)

Ik heb je naam zien staan tussen de betalingen! Zeker weten inderdaad. Ga het meteen in orde maken.seirv schreef:@ CooperS-lightningblue.
Volgens mij heb ik de betaling al gedaan, maar sta nog niet op de lijst???
Ik zag het gisterenavond inderdaad! bedankt voor de donatie, echt top! Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn, kan je niet ergens een MINI-tje vandaan toveren voor die dag?jimmysx schreef:Jimmysx en Jennifer haken af ivm het niet meer hebben van een Mini, maar uiteraard hebben we wel voor dit Coen-doel een donatie gedaan! Ik hoop dat 2 andere rijders een top dag zullen hebben door onze afzegging!!!!

- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

zou echt te gek zijn want het is wel super dat er zoveel mensen zich inzetten voor het goede doel!!!
cheers
Coen
Nquire schreef:ik heb het event aangemeld voor onze fotografen (werk bij een journalistiek fotoagentschap). Dus wellicht komt er een fotograaf en worden de foto's maandag in de landelijke en regionale media geplaatst.
Groet!
zou echt te gek zijn want het is wel super dat er zoveel mensen zich inzetten voor het goede doel!!!
cheers
Coen
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Komt goed!!Mini Edwin schreef:Wij kunnen helaas niet meedoen. Maar we willen wel ergens onderweg kijkenen foto's maken natuurlijk
![]()
Organisatoren...... weten jullie een leuk plekje waar we jullie het beste kunnen zien onderweg, PM het me maar (als jullie het goed vinden natuurlijk)

Onze sponsors