Jenkins schreef:Ik zeg;
FRAAANKIEEEEEEEEEEEEEE!
Concurrentie uit Italië: de Alfa Romeo Mi.To
- adrie
- Nieuwsgierig

Bericht
....doen ze ook
...alle andere merken hebben het zelf altijd over een "mini-killer".
was bij de fiat 500 ook zo en ook hier komen ze weer....van Alfa zelf.
overigens, ik heb een alfo 145 klavertje 4 gereden. Na een maand brak de hendel af om de stoelhoogte te verstellen, na 2 maanden zakte ik letterlijk door de stoel (en dit komt echt niet door mijn gewicht) en na een half jaar rammelde het hele interieur.....een Alfa rijder zal zeggen "typisch Alfa"
overigens, ik heb een alfo 145 klavertje 4 gereden. Na een maand brak de hendel af om de stoelhoogte te verstellen, na 2 maanden zakte ik letterlijk door de stoel (en dit komt echt niet door mijn gewicht) en na een half jaar rammelde het hele interieur.....een Alfa rijder zal zeggen "typisch Alfa"
- HK
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dan wordt ook gezegd, hoort bij het karakter van de Mini (gelezen op de site v.d. NewMINIclub).
Dan heb ik nog niet eens over het dieselgeluid bij de R56 MCS.
Dusssss !!!
Laat maar komen, die Alfa.
Re: ....doen ze ook
Laten we eerlijk zijn, Mini durft ook voor heeeeel veeeel geld een rammelaar af te leveren.adrie schreef:...alle andere merken hebben het zelf altijd over een "mini-killer".
Dan wordt ook gezegd, hoort bij het karakter van de Mini (gelezen op de site v.d. NewMINIclub).
Dusssss !!!
- adrie
- Nieuwsgierig

Bericht
quattro gmbh.....helemaal waar
Quattro...helemaal waar het reed ongelooflijk goed!!!!!!
V.w.b. de rammeltjes ......helemaal niets meer (na het door de dealer opgeloste probleem dat was veroorzaakt door Multicaraudio).
V.w.b. de rammeltjes ......helemaal niets meer (na het door de dealer opgeloste probleem dat was veroorzaakt door Multicaraudio).
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mijn idee.harmar schreef:Laten we eerlijk zijn, Mini durft ook voor heeeeel veeeel geld een rammelaar af te leveren.
Dusssss !!!
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Goeie.....Weet je al wanneer?
Jenkins schreef:Mijn idee.harmar schreef:Laten we eerlijk zijn, Mini durft ook voor heeeeel veeeel geld een rammelaar af te leveren.
Dusssss !!!
Goeie.....Weet je al wanneer?
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
. En zoals al opgemerkt, reed meer dan prima en deed zo 230 km/h op de teller
145 QV heb ik ook gehad....maar heb er eerlijk gezegd nooit problemen mee gehad behalve het reguliere onderhoud en de dealer die voor aflevering rechtsvoor een band 195-55-15 monteerde en linksvoor een 195-50-15adrie schreef:overigens, ik heb een alfoA145 klavertje 4 gereden. Na een maand brak de hendel af om de stoelhoogte te verstellen, na 2 maanden zakte ik letterlijk door de stoel (en dit komt echt niet door mijn gewicht) en na een half jaar rammelde het hele interieur.....een Alfa rijder zal zeggen "typisch Alfa"
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dus nog dik 40x
Onze 147 is uitgeteld op eind april...frankie schreef:Goeie.....Weet je al wanneer?Jenkins schreef:Mijn idee.harmar schreef:Laat maar komen, die Alfa.![]()
Dus nog dik 40x
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hier een filmpje over de Mi.To:
Op deze beelden ben ik er al een stuk minder enthousiast over
. Hij is zeker niet vanuit elke hoek net zo mooi als op de drie foto's die Alfa heeft vrijgegeven. Vooral de neus vind ik er schuin van voren niet al te best uitzien met die grote overhang:

Ik ben benieuwd hoe hij in het echt zal zijn (zeker in een wat minder dikke uitvoering met 16" lichtmetaal).
Op deze beelden ben ik er al een stuk minder enthousiast over

Ik ben benieuwd hoe hij in het echt zal zijn (zeker in een wat minder dikke uitvoering met 16" lichtmetaal).

- HK
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar ik ga zeker kijken, mocht ie meevallen dan zien we wel verder.
Ben n.l. de mijn MCS een klein beetje, erg veel zat (probleembak
).
Mijn idee.Ivo schreef:Ik ben benieuwd hoe hij in het echt zal zijn (zeker in een wat minder dikke uitvoering met 16" lichtmetaal).
Maar ik ga zeker kijken, mocht ie meevallen dan zien we wel verder.
Ben n.l. de mijn MCS een klein beetje, erg veel zat (probleembak
Onze sponsors