voor de rest echt
Pieterdg's Mini One - Over & out.......
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vette mini kerel, mooie pics ook. Ik zou niet te lang wachten om die sticker eraf te trekken
. Beetje jammer van zo'n mooi mini, heeft geen plakkers nodig
Een border collie zou ik ook graag willen, bij mij thuis hebben we nu een jack, leuk hondje, maar een border heeft zowat hetzelfde karakter maar nog groter, hou ik wel van
.
Een border collie zou ik ook graag willen, bij mij thuis hebben we nu een jack, leuk hondje, maar een border heeft zowat hetzelfde karakter maar nog groter, hou ik wel van
- pieterdg
- Bijna verslaafd

Bericht
Zo vandaag best wel een productief dagje gehad.
Ik heb op ebay een film gekocht voor je achterlichten te verduisteren.
Die dus maar onmiddelijk geplakt. Maar het is echt wel een kl*te werkje.
Maar het resultaat mag er wel zijn vind ik.

En na gisteren mijn nieuwe velgen opgehaald te hebben (zie last minute meet) en gemonteerd te hebben, heb ik ze er vandaag weer afgehaald.
... om mijn remklauwen rood te verven
Dus hier de foto's met nieuwe velgen.
Nogmaals bedankt Menno.

En nog een sfeerbeeldje

Zo weer helemaal gelukkig al was ik dat voordien ook hoor.
En nu wordt het wachten op de eisenmann die elke dag kan binnenkomen bij Heinz zodat ik mijn achterbumper kan monteren.
Ik heb op ebay een film gekocht voor je achterlichten te verduisteren.
Die dus maar onmiddelijk geplakt. Maar het is echt wel een kl*te werkje.
Maar het resultaat mag er wel zijn vind ik.

En na gisteren mijn nieuwe velgen opgehaald te hebben (zie last minute meet) en gemonteerd te hebben, heb ik ze er vandaag weer afgehaald.
... om mijn remklauwen rood te verven
Dus hier de foto's met nieuwe velgen.
Nogmaals bedankt Menno.

En nog een sfeerbeeldje

Zo weer helemaal gelukkig al was ik dat voordien ook hoor.
En nu wordt het wachten op de eisenmann die elke dag kan binnenkomen bij Heinz zodat ik mijn achterbumper kan monteren.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ik ga ook nog iets zeggen over die tankdop. Is deze van MBM? Ja toch. Ik wil deze al heel lang bestellen, daar ik geen Cooper S dop op m'n MCC kan laten monteren. Das balen. Wel zonder de CF.
Zodoende was ik geinteresserd in die jij daar hebt. ff xtje in het echie bekijken. Heb ik lekker 'n Anita-cabrio
gr, PC
Zodoende was ik geinteresserd in die jij daar hebt. ff xtje in het echie bekijken. Heb ik lekker 'n Anita-cabrio
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- pieterdg
- Bijna verslaafd

Bericht
Je kan eventueel wel de mijne overnemen voor een prikkie.
Ik ga nu toch eens serieus kijken voor een carbon cooper s tankdop.
Iemand die daar nog een goed adresje voor weet?
Ik heb er enkele gezien maar dan moet je de cooper s tankdop al hebben en is het enkel het dopje zelf in carbon. Is een beetje verloren geld vind ik.
Ik ga nu toch eens serieus kijken voor een carbon cooper s tankdop.
Iemand die daar nog een goed adresje voor weet?
Ik heb er enkele gezien maar dan moet je de cooper s tankdop al hebben en is het enkel het dopje zelf in carbon. Is een beetje verloren geld vind ik.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooi bakkie!! Staat nog best leuk zo'n geblokt dakje! Owja, wat ik me afvroeg; waarom heb je achter geen aero-bumper? Moet daar nog een uitlaat in het midden komen? Veel plezier in ieder geval in je ONE! (ik heb d'r ook nog steeds erg veel schik mee!)
Grtz
Grtz
- pieterdg
- Bijna verslaafd

Bericht
Maar het tweede licht ging al veel sneller.
Maar als het licht in de achterlichten schijnt geeft de folie een blauwe schijn en dat vindt ik veel minder passen op mijn wagen.
Misschien toch maar eens de volledig zwarte achterlichten kopen die op ebay staan.
Het is echt lastig om de folie mooi uit te strijken zonder blazen en te zorgen dat ie mooi hangt.Fred schreef:Wielen staan hem idd lekker, die folie op mijn achterlichten heb ik ook al over gedacht. Ziet er wel goed uit. Waarom is het veel werk?
Maar het tweede licht ging al veel sneller.
Maar als het licht in de achterlichten schijnt geeft de folie een blauwe schijn en dat vindt ik veel minder passen op mijn wagen.
Misschien toch maar eens de volledig zwarte achterlichten kopen die op ebay staan.
Onze sponsors