Is een Griekse BBQ ook goed???florisvandam schreef:maar dan wel de hamburgers weer in de vorm van een MINI logo he Kaj, hebben jullie ook nog iets te doenCooperS-lightningblue schreef:Hahaha! Breng ons nou niet op ideeën Floris.florisvandam schreef:hopelijk staat er weer een gloeiende BBQ op me te wachten bij het eindpunt![]()
gr.
floris![]()
gr.
floris
Zondag 30 Maart: Motor on Coentje (aanmeldingen/sponsors)
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
Heb ik ook geen probleem mee hoor Ida, maar zeg nou alvast dat ik van de Ouzo afblijf, anders kom ik nooit meer thuisBlont-007 schreef:Is een Griekse BBQ ook goed???florisvandam schreef:maar dan wel de hamburgers weer in de vorm van een MINI logo he Kaj, hebben jullie ook nog iets te doenCooperS-lightningblue schreef: Hahaha! Breng ons nou niet op ideeën Floris.![]()
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- KeesCCTP
- One wheel wonder

Bericht
30 maart 2008
Hoe laat en waar precies (straat) ? Ik will alleen maar heel even komen kijken (als dat kan).
- JBERK
- Nieuw Lid

Bericht
centjes voor aidsfonds
CooperS-lightningblue
hoi heb vandaag een mailtje van je gekregen dat ik nog moest betalen.
maar ik heb als het goed is gisteren het geld al overgemaakt dus als je dat nog even na kan kijken zou fijn zijn.
groetjes JBERK
maar ik heb als het goed is gisteren het geld al overgemaakt dus als je dat nog even na kan kijken zou fijn zijn.
groetjes JBERK
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ga je er onmiddelijk bij zetten! Echt top dat er nog zo'n mooie cabrio mee doet. Heb je even op plekkie 42 gezet, want Tysie stond er 2 keer in.katjan schreef:Eindelijk duidelijkheid gekregen in mijn agenda. En daar opgemerkt dat ik er op 30 maart ook bij kan zijn !
Ga nu onmiddellijk betalen.
Tot dan !
Tuuuuurlijk kan dat! Heel leuk zelfs!KeesCCTP schreef:Hoe laat en waar precies (straat) ? Ik will alleen maar heel even komen kijken (als dat kan).
Je hebt PM.JBERK schreef:CooperS-lightningblue
groetjes JBERK
Ik zet jullie er allemaal meteen bij! Even een vraag tussendoor. Had jij je al eens opgegeven en betaald? Er staat namelijk al een Martijn tussen.martijn schreef:Tel er maar weer 2 Mini's bij. Mijn familie rijdt mee.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb ook even een lijstje "kijkers" aangemaakt in de allereerste post, onder de deelnemerslijst. Deze is voor de mensen die alleen even komen kijken bij beginpunt of onderweg, maar de rit zelf niet meerijden. 
O ja! We zitten inmiddels op de 107 stuks! Helaas gaan daar nog wel een paar afvallers tussenuit...
O ja! We zitten inmiddels op de 107 stuks! Helaas gaan daar nog wel een paar afvallers tussenuit...

- martijn
- Nieuwsgierig

Bericht
@CooperS-lightningblue
Het klopt ikzelf sta al op de lijst en betaald, nummer 83 alleen dit moet de One/pure silver zijn.
Nummer 106 moeten mijn ouders zijn (Type MINI nog onbekend) en nummer 107 mijn neef (Type MINI nog onbekend). Ik heb net de betaling gedaan onder de naam Martijn, nr 106 (Ouders) en nr 107 (Neef).
gr Martijn
Het klopt ikzelf sta al op de lijst en betaald, nummer 83 alleen dit moet de One/pure silver zijn.
Nummer 106 moeten mijn ouders zijn (Type MINI nog onbekend) en nummer 107 mijn neef (Type MINI nog onbekend). Ik heb net de betaling gedaan onder de naam Martijn, nr 106 (Ouders) en nr 107 (Neef).
gr Martijn
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors