iDD
De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Met de lage dollar kon ik het niet laten en heb ik nu toch echt een LED underbodykit gekocht op ebay. MR, dat wordt aansluiten! ook ff een setje voor de airintakes en skirts zien te vinden 
Morgen ook maar even Jan bellen of ze mn bestelling al een binnen hebben... Trage zooi daar man! (Jesse!!!!)
iDD
Morgen ook maar even Jan bellen of ze mn bestelling al een binnen hebben... Trage zooi daar man! (Jesse!!!!)
iDD
- ulyss
- Volledig MINI minded!

Bericht
van waar heb je ze, want daar ben ik ook nog naar op zoekiDarkDesign schreef:Met de lage dollar kon ik het niet laten en heb ik nu toch echt een LED underbodykit gekocht op ebay. MR, dat wordt aansluiten! ook ff een setje voor de airintakes en skirts zien te vinden
iDD
- tysie
- Be Mini

Bericht
Heb je misschien een picca, ben wel benieuwd
....uuuuuhhhh wat is dat?iDarkDesign schreef:Met de lage dollar kon ik het niet laten en heb ik nu toch echt een LED underbodykit gekocht op ebay. MR, dat wordt aansluiten! ook ff een setje voor de airintakes en skirts zien te vinden
iDD
Heb je misschien een picca, ben wel benieuwd
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht

Ik heb nu een set die 7 solide kleuren kan doen of 1 miljoen variaties. En natuurlijk op de maat van de muziek
Ik heb er al helemaal zin in om om half 2 snachts de A2 af te brullen met mn 'neons' aan!
iDD
zoeken op LED underbodykit.ulyss schreef:van waar heb je ze, want daar ben ik ook nog naar op zoek

Ik heb nu een set die 7 solide kleuren kan doen of 1 miljoen variaties. En natuurlijk op de maat van de muziek
Ik heb er al helemaal zin in om om half 2 snachts de A2 af te brullen met mn 'neons' aan!
iDD
Onze sponsors