@Jimmy
Dashboard ziet er nog redelijk gaaf en onaangetast uit op de foto's of lijkt dat maar zo?
Jimmy's Mini Cooper S JCW M7 CAI Pics pag 34
- valentijn
- Mod virus alert!
Bericht
foei wat een laffe streek
Politie.......pak deze gasten en lever ze aub af bij de eerstvolgende MINI-MEETING!!!!!!
probleem wordt dan snel opgelosd
succes met de afwikkeling en dat je maar weer snel een andere (net zo'n mooie) mag gaan rijden
Frank

Politie.......pak deze gasten en lever ze aub af bij de eerstvolgende MINI-MEETING!!!!!!

probleem wordt dan snel opgelosd
succes met de afwikkeling en dat je maar weer snel een andere (net zo'n mooie) mag gaan rijden
Frank
mijn mini is maxi
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
En toch is het super K.jimmysx schreef:Na een Bmw X5 een 320 Cabrio en een 530d, kan ik maar tot 1 conclusie komen. Het is en blijft maar blik en het kan gemaakt worden![]()
Hoe zuinig je ook bent, er is helaas altijd wel iemand die er toch anders over denkt

- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
En toch ben ik het met je eensBlont-007 schreef:En toch is het super K.jimmysx schreef:Na een Bmw X5 een 320 Cabrio en een 530d, kan ik maar tot 1 conclusie komen. Het is en blijft maar blik en het kan gemaakt worden![]()
Hoe zuinig je ook bent, er is helaas altijd wel iemand die er toch anders over denkt

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Maar een 330i is wel heel mooi.
Nu maar hopen dat ze 'm met rust laten.
Annet
Geen mini meer??jimmysx schreef:Het antwoord heeft even op zich laten wachten, maar het is uiteindelijk een orientblauwe E46 BMW330i geworden! Foto's volgen snel!

Maar een 330i is wel heel mooi.

Nu maar hopen dat ze 'm met rust laten.
Annet
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jammer dat je geen MINI meer hebt (maar ach, jullie hebben altijd nog die dikke S Cabrio), maar zo'n E46 is toch ook wel een prachtige en tijdloze wagen en ze rijden super. Die 6-in-lijn onder de kap moet ook heerlijk zijn. Ik ben benieuwd naar de foto's.

Onze sponsors