Niet te stoppen hé,
Geen Belgische vlag?

Bestaat daar dan tape voor? Laat es weten welke dat is en if you may ook nog een close upje als je de tape geplaatst hebt. Leuk topic om te volgen trouwens, regelmatig updatesjbcola schreef:Het dakje stoort me echt niet, en zo kan ik altijd terug naar de originele opstelling
Heeft er misschien nog iemand nog zo'n speciale tape liggen om die chroom rand rond de ramen af te plakken??
Niet dat het lelijk is ofzo, maar al es aan een grote sticker gedacht? Dan kan je nog altijd terugkeren naar de originele setup? Mss een matte union jack in grijswaarden ofzo. Zou vet zijn kerel! Maar dat is em nu al, ik wil je gewoon doen twijfelenjbcola schreef:Het dakje stoort me echt niet, en zo kan ik altijd terug naar de originele opstelling
Heeft er misschien nog iemand nog zo'n speciale tape liggen om die chroom rand rond de ramen af te plakken??
Onze iDark heeft pas nog de chrome rand afgetapt, is inderdaadFred schreef:Bestaat daar dan tape voor? Laat es weten welke dat is en if you may ook nog een close upje als je de tape geplaatst hebt. Leuk topic om te volgen trouwens, regelmatig updatesjbcola schreef:Het dakje stoort me echt niet, en zo kan ik altijd terug naar de originele opstelling
Ik denk dat het druk zal zijn danFred schreef:Niet dat het lelijk is ofzo, maar al es aan een grote sticker gedacht? Dan kan je nog altijd terugkeren naar de originele setup? Mss een matte union jack in grijswaarden ofzo. Zou vet zijn kerel! Maar dat is em nu al, ik wil je gewoon doen twijfelen.
Mss een idee voor een groupbuy? Mss zijn er nog mensen die zo'n tape willen. Ik alleszindsFred schreef:Bestaat daar dan tape voor? Laat es weten welke dat is en if you may ook nog een close upje als je de tape geplaatst hebt. Leuk topic om te volgen trouwens, regelmatig updatesjbcola schreef:Het dakje stoort me echt niet, en zo kan ik altijd terug naar de originele opstelling
Onze sponsors