Heb jij een spelcomputer?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).

Welke game-console(s) gebruik jij?

Nintendo Wii
16
14%
Nintendo GameCube
1
1%
Nintendo DS
3
3%
Playstation 1
0
Geen stemmen
Playstation 2
9
8%
Playstation 3
24
21%
Playstation Portable
2
2%
Xbox
2
2%
Xbox 360
18
16%
Ik heb er meerdere
27
23%
Doe mij maar een PC
13
11%

Totaal aantal stemmen: 115
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

13 feb 2008, 08:15

ossie1972 schreef:PS3 rules!!! Vooral met een full HD 1080 lcd scherm van 103cm. :mrgreen:

Pc heb ik ook, maar ben het zat om elk half jaar een nieuwe video card aan te schaffen om in een hoge resolutie te kunnen gamen. Toch een vereiste met de huidige games zoals; Battlefield 2 & Battlefield 2142, Half-life 2 enz..
Copy that.

Heb nu ook een PS3. Zitten, aanzetten en spelen met prachtig beeld. Automatische (systeem)updates, geen vastlopers. Ik heb veel racegames en vliegspellen gespeeld op de PC. Was leuk maar ben het steeds upgraden en de vastlopers zat.

Ik heb al een Playseat met het dikste Logitech stuurwiel klaarstaan voor GT5 :)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

14 feb 2008, 20:20

Dat stuur heb ik inderdaad ook op de Playseat Evolution :)
Ik was alleen niet zo te spreken over de Playseat, er is mij door Playseat een frame geleverd van een gebruikte set, de stoel was wel nieuw.

Nou moeten ze maar eens opschieten met het uitbrengen van GT5 (Prologue) anders schaf ik maar GT4 voor de PS2 aan en hopen dat het op de PS3 werkt.
iDarkDesign
Transformer

15 feb 2008, 17:05

Zo, DAT staat in de weg :)

Ik heb wel eens met dat ding gespeeld van Mech Warrior (zo'n hele cockpit). Persoonlijk was het spel te ruk om de kosten van de aanschaf van die controller te verantwoorden.

Ik wil jouw setup wel eens zien Berthil!

iDD
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

15 feb 2008, 17:42

Past net in de trapkast, wel zwaar. Die haal je niet voor 5 minuten spelen tevoorschijn. Ik heb de duurdere PS3 versie dus ga denk ik GT4 maar eens aanschaffen om voor de zomer de Ring toch wat beter te oefenen. Stuk goedkoper dan 21 euro per rondje Ring :)
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 feb 2008, 10:21

Berthil schreef:Past net in de trapkast, wel zwaar. Die haal je niet voor 5 minuten spelen tevoorschijn. Ik heb de duurdere PS3 versie dus ga denk ik GT4 maar eens aanschaffen om voor de zomer de Ring toch wat beter te oefenen. Stuk goedkoper dan 21 euro per rondje Ring :)
En dat kan ook met een MINI Cooper S die kun je zelf nog tunen tot iets van 244PK dus dat geeft een leuke vergelijking denk ik
Afbeelding
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 mar 2008, 07:45

heb nu een paar weken de wii..super ding..
wat oude mario spellen down loaden is super..in 1991 was dat super mooi nu heb je zo iets..plat he..whahaha

afgelopen weekend bij een maat met een ps3 gespeeld..need for speed carbon..
gaaf spel,is er ook voor de wii..dus vanmiddag ff shoppen
iDarkDesign
Transformer

01 mar 2008, 09:47

beter niet doen. NFS:C is niet echt een top spel. Veel bugs en vastlopers. Plus dat het er op de Wii altijd flut* uit ziet (non- HD) Ik adviseer dat je voor de Wii meer voor de Wii exclusive games gaat.

iDD
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 mar 2008, 09:56

ok.
hebben ze voor de wii ook race spellen alleen voor de wii?
ja ok mario kart..whahaha.
nee maar echte race spellen

dat wii sport is echt gaaf,en mario en sonic op de olipische spelen ook lachu,en je wordt er nog moe van ook..
iDarkDesign
Transformer

01 mar 2008, 10:25

Mario galaxy al geprobeerd?

Wii mariokart is te gek! Maar verder niet echt nee. Wel diverse titels, maar dat zijn allemaal ports naar de Wii toe. Allemaal werken ze niet echt lekker met de nun-cucks of het stuur.

Leuk om te melden is dat er ook een mini race spel is voor de wii. Waarin je met classic mini's op een bureau moet rond scheuren. Idee is leuk, uitvoering is net zo erg als Micromachines (roep maar een nummer).

Wii is meer een bordspel console- iets wat je met de familie speelt. Om beurten snel rare spelletjes. Voor het echte game-werk of in dit geval race werk moet je toch al gauw of terug naar een Gamecube spel (doen het ook op de Wii) of beginnen op een PC/ Xbox360/ PS3

iDD......... burnout Paradise: True HD racing!
MaVaEe
Koeien-teller

01 mar 2008, 13:26

Tja het ligt er natuurlijk ook aan welke games je speelt. Ik speel juist veel First Person Shooters en daar speelt een PC weer beter(Muis). Wanneer je van racegames houd kan ik me voorstellen dat je een PS3 kiest. 8)
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

02 mar 2008, 00:49

MaVaEe schreef:Ik speel juist veel First Person Shooters en daar speelt een PC weer beter(Muis).
Het is maar net wat je zelf fijner vindt. Ik vind FPS op de PC ontzettend flut*. Tis dat ik tijdens mijn studie niet veel meer dan Q3:Arena had te doen, maar verder speel ik mijn shooters liever met een controller. CoD4 FTW!

iDD
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 mar 2008, 16:58

wij vinden de mario bros spellen leuk..
spelen nu veel mario en sonic op de olympische en super mariobros van de 16 bit's nintendo,die hebben we gedownload...dat is het leuke van de wii dat je die spellen van vroeger voor een paar euro kan down loaden.
maar een keertje lekker race-en vind ik ook wel leuk.
van vecht spellen houden we niet,vinden we geen van tweeen iets aan.

vandaar dar we voor de wii zijn gegaan

Terug naar “Kletshoek”