marss
marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Even een aftrap, morgenavond (vrijdagavond dus) uurtje of 20:00 bij de MacD? (kzie nu net dat er al een topic geopend is!!)
@ Coentje: thanx, snel je fiets verkopen en dan kenne we samen gaan modderen
. Mijn eerste mod zit er al op hé!!
marss
Ohh, BigD, solly, kan ik het met een MacFlurry goedmakenBigD schreef:Waarom staat mijn naam er niet bijmarss schreef:, morgenavond ff een MacDmeet, Blont-007, anderen?
marsshaha als er een mac meet is ben ik er bij ej
![]()
Greetz BigD
Even een aftrap, morgenavond (vrijdagavond dus) uurtje of 20:00 bij de MacD? (kzie nu net dat er al een topic geopend is!!)
@ Coentje: thanx, snel je fiets verkopen en dan kenne we samen gaan modderen
marss
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
komt wel goed morgen met die MacFlurry
Greetz BigD
Haha is niet erg hoormarss schreef:Ohh, BigD, solly, kan ik het met een MacFlurry goedmaken![]()
marss
Greetz BigD
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vanochtend mijn nummerplaten opgehaald en meteen geplaatst. Omdat ik een afspraak had, meteen gaan rijden en ben meteen door Peerkie gespot (weet niet of Peerkie het door had, maar ik heb haar wel gespot
). Ik weet het nu zeker, ik ben helemaal blij met mij S!!!
Een en ander moet nog wel gemod worden, maar dat gaat zeker lukken met deze fiets.
marss
Een en ander moet nog wel gemod worden, maar dat gaat zeker lukken met deze fiets.
marss
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb hem al mogen aanschouwen! Kwam marss tegen bij Renova. Nice pair of wheels kerel!
Heel veel plezier ermee.

Onze sponsors