14 mei tocht voor het goede doel

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

16 mei 2006, 08:33

new mini schreef:Zo dat is wel balen dat het een week gaat duren :(

Heb je zeker een aardige klapper gemaakt als je balk gebroken is!
Maar gelukkig kan alles gemaakt worden en dat is ook wel weer heel fijn lijkt me :wink:

En oppassen he met je spieren die hebben ook een aardige klapper gemaakt alles op gemakkie :wink:
Ja, hoor alles komt weer in orde gelukkig. :)
MINI...................................The best there is.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2006, 10:31

Hoe is het met Karin en Martin???
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Yvon
Wingman
Contacteer:

16 mei 2006, 10:32

Was een zeer :( aanblik om jullie mini zo te zien.

Gelukkig kan alles worden gerepareerd en merk je er helemaal niks meer van straks.

Doe nog rustig aan en hopelijk tot gauw op een meet :)
Afbeelding

Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

16 mei 2006, 12:55

Arjan schreef:Hoe is het met Karin en Martin???
Nou ik heb nu net ff pauze en ik moet zeggen dat ik lekker stijf ben.Ik merk dat het met het kappersvak (waar je veel vanuit je nek werkt) wel wat tegen val.
Mijn baas zag gelijk dat er wat was toen ik binnenkwam.
Loop ik dat zo ongelukkig zei ik nog?? :mrgreen:

Met martin was het zondag in eerst instantie niet echt iets ,maar heeft nu juist heel veel last. Hij heeft normaal ook al last van zijn nek,dus dat scheelt ook denk ik.
Hij was net klaar bij de fysiotherapeut met zijn 10 rittenkaart. :mrgreen:
Nog een paar daagjes dan is alles weer okee.
Lief dat je het vraagt. :wink:

Gisterenavond heeft de eigenaar van de rode mini nog gebeld hoe het allemaal ging. Dat vonden we ook heel aardig. :D
Ze waren gewoon ook heeel erg geschrokken.Het was hun eerst meet!!!!!!
Sneu hoor,maar hij hoopte ons volgende keer weer allemaal te zien.

Groeten Karin (het werk roept weer) >)
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2006, 14:12

Dat is leuk dat ze even iets hebben laten horen van de rode mini :)

We zijn blij dat alles gemaakt kan worden en dat jullie ook weer goed opknappen :wink:

Tot meets
louis
Nieuw Lid
Nieuw Lid

16 mei 2006, 19:20

en wij waren dus de veroorzaker van al die ellende..... tja... even niet opletten....je rijdt tussen zoveel moois.... En het was onze allereerste mini-rit....dus er is zoveel te zien....
We waren vréééselijk geschrokken (onze zoon Jamie dacht al dat we alles zelf zouden moeten betalen..... hebben hem toen maar even uitgelegd dat we goed verzekerd zijn!)
We zijn allereerst heel blij dat er geen (althans weinig) lichamelijk letsel was. Heb gister nog even met "karretje" Karin gebeld om te vragen hoe het ging! En zijn blij dat er geen enkel kwaad woord gevallen is! Ook niet op deze site! Voelden ons wel schuldig en zijn daarna maar meteen naar huis gereden.
Maar goed, bij ons komt ook alles weer goed en onze Mini wordt over 2 weken gemaaktl. We kunnen er gelukkig nog mee rijden en wilden volgende week toch gaan kamperen met onze caravan!
En wat betreft de mini-meetings: we laten ons hierdoor niet uit het veld slaan en zullen zeker een volgende keer weer van de partij zijn! We vonden het toch helemaal geweldig! (zolang het dus goed ging...)
Dus tot ziens!
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

16 mei 2006, 19:42

Kijk dat horen we graag. Sportiviteit staat hoog in het vaandel.
Tuurlijk komen jullie de volgende keer gewoon weer. En ja kinders hebben soms echt hun eigen gedachtes maar goed dat Papa en Mama er dan zijn. :wink:
Veel sterkte met de reparatie van jullie Mini en iig een fijne vakantie, en over een tijdje kan je er om lachen en wordt dit een van de vele verhalen die op feestjes wordt verteld. :mrgreen:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2006, 19:43

Hoi Louis,

Wat jullie zondag hebben meegemaakt gaat door merg en been. Je kunt er inderdaad niets aan doen en het gebeurd als je even met je ogen knippert. Voor alle betrokkenen is het ellendig, maar het wordt allemaal weer keurig gemaakt door het schadebedrijf. Karin en Martin krijgen we er ook niet zo snel onder. Die komen er ook weer bovenop!

Het ging me door merg en been hoe Jamie er zondag emotioneel aan toe was. Zo ontzettend verdrietig was ie.
Hoop dat Jamie er weer snel vertrouwen in heeft dat alles goed komt en dat jullie met z'n drietjes nog een keertje meedoen aan een rit of meeting.

Vond het erg leuk dat jullie er waren afgelopen zondag en graag weer een keer tot meets!

We heten jullie van harte welkom tijdens de Rit van de Acht Zaligheden op 18 juni :)

Sterkte met de schade-afhandeling!!
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2006, 20:07

Ook een berichtje van Benno. Ik had al eerder een heel verhaal geschreven maar doordat ik de computer toen een uurtje alleen liet en niet op verzenden had geklikt, kon ik het bericht niet meer plaatsen en moest opnieuw inloggen. Toen was het bericht weg ............. en had ik geen zin meer het nog een keer op te tikken.

Zondag was een leuke dag, met plenty fraaie MINI's en mini's. Iedereen was in zijn nopjes, mede ook door het fantastische weer. Totdat.....
De kap van de cabrio was natuurlijk open, al heb ik bij het eerste zandpad even getwijfeld hem te sluiten. Het leed was al geleden en een laag stof zag ik op de bekleding liggen. Na de eerste stopBerthil gegroet die met een luide brul de snelweg opspoot. Wij de bocht om...... ho stop, file voor de kruising.
In een moment van knipper met de ogen hoor ik 2 krijsende banden en direct een gil van Karretje (die ook haar schuifpui'tje open had staan). Ik een flits dacht ik "GAS" Coen die voor me reed trok ook op dus koppeling op, maar ik kreeg al een duwtje. minimaal maar een duwtje. Het gekraak van de S van Karin en Martin zal ik niet nog eens willen horen. Direct melding gemaakt over kanaaltje 3 dat er een onvolkomenheid was ontstaan in de rijdende stoet :(
Dacht dat ik bij het uitstappen ook Ton Burgel zou aantreffen met een aan baklappen gereden Orciari-set. Maar Ton die als laatste reed was bijtijds gestopt.
Al met al bleef iedereen redelijk kalm. Dit maakte het afhandelen van de papieren rompslomp, welke nou eenmaal nodig is, toch een stukkie makkelijker.
Karin en Martin: beterschap met het stijve bottenstelsel, en met de reparatie van de S. Louis en familie: volgende keer gewoon weer mee.

NewMINIclubbers: ALLE LOF voor jullie steun en medeleven. Uiteindelijk is jullie dag min of meer verknald door dit gebeuren, maar tof dat jullie erbij zijn gebleven!! Eind goed al goed zullen we maar zeggen.

Ciao Benno

p.s. Wil niemand het ook maar 1 keer zeggen "het is maar blik"
Ten eerste is het geen blik; Martin heeft het ook gezien :wink:
En het is toch een beetje een way of life, dat kleine autootje van ons :mrgreen:
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2006, 20:09

IniMINI: Als je dit nog leest.............................. gewldig georganiseerd!!!!
Toppertje.
Inimini
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

16 mei 2006, 20:32

mini7benno schreef:IniMINI: Als je dit nog leest..........................
Waarom zou ik dit niet lezen :P zit hier dagelijks hoor ;)
mini and MINI all a BIG passion
http://www.brabantsminigenootschap.nl
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2006, 20:35

8) 8) :mrgreen: :mrgreen: 8) 8)
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

16 mei 2006, 20:59

Hallo Louis en familie.

Goed om even een berichtje van jullie hier te zien, en nog bedankt voor het belletje. :wink:

Hoop jullie gauw weer te zien op een meeting. :P

Groeten Karin en Martin :)(
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2006, 21:05

@ Karin en Martin:

Hoe is het met jullie nek?
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2006, 21:07

Toch leuk om te lezen dat leden van de club zo gemoedelijk met elkaar zijn ook als er schade is... Dat is nu echt super!!! :D

Terug naar “Afterparty”