Uitlaatje + sound is echt top! En hij rent vlot en geleidelijk door de toeren heen
Des R56 Mini Cooper S WORKS
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Zo hij zit erop
Uitlaatje + sound is echt top! En hij rent vlot en geleidelijk door de toeren heen
Gezien de dramatische spits in de regio Amsterdam heb ik hem nog niet op snelheid kunnen testen maar het bevalt me tot nu toe prima 
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Net even de auto in de garage gezet en het is echt een feest om in te rijden! Alleen jammer dat ie nu nog sneller naar boven de toegestane snelheid trekt...Blont-007 schreef:Des schreef:Nee had een etentje met de burenBlont-007 schreef:Ben heeeeeeeeeeeeeel benieuwd zeg,waar ben je nu?? Aan het uitproberen zekers.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bluh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
En en en ???? Al wezen knallen???Des schreef:Net even de auto in de garage gezet en het is echt een feest om in te rijden! Alleen jammer dat ie nu nog sneller naar boven de toegestane snelheid trekt...Blont-007 schreef:Des schreef:
Nee had een etentje met de buren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bluh
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Die verdomde Sid met z'n Beek tuning was me tot 5 keer toe te snel af, pas de 6e keer wist ik de sprint te winnen maar toen was hij per ongeluk op het verkeerde pedaal gaan staan 
Echt veel scheelt het niet, alleen als we allebei tegelijk op het gas gaan pakt hij meteen een meter of 5 en daarna gaat het gelijk tot we schakelen en dan pakt ie weer een meter of 5. Die beek tuning levert vooral meer vermogen en koppel in de lagere toeren. Maar daarna gaat het gelijk op en ik merk dat de sprint van de 100 naar de 200 km/h een stuk sneller en gelijkmatiger gaat dan zonder JCW.
NeeM-iNdO schreef:Is dit te vergelijken met Beek tuning (214 pk)?.
Echt veel scheelt het niet, alleen als we allebei tegelijk op het gas gaan pakt hij meteen een meter of 5 en daarna gaat het gelijk tot we schakelen en dan pakt ie weer een meter of 5. Die beek tuning levert vooral meer vermogen en koppel in de lagere toeren. Maar daarna gaat het gelijk op en ik merk dat de sprint van de 100 naar de 200 km/h een stuk sneller en gelijkmatiger gaat dan zonder JCW.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hahaha, ja die Beek tuning is echt te vet! Vliegtuigje op wielen.
Ik wil een keer met je meerijden Des.
Ik wil een keer met je meerijden Des.

Onze sponsors