Pieterdg's Mini One - Over & out.......
- minibandit
- Mod virus alert!

Bericht
soepele curve...tss de 3500 en 5000 rpm wel ja...dan een hele rare dip volgens mij
in ieder geval heb je vermogen genoeg gewonnen om je rijplezier te verhogen
en snans is niet anti Heinz hoor...gewoon realistisch
mooie uitleg weer hoor Abtje...
btw ff off topic, maar toch niet helemaal
ik heb dit weekend een ritje kunnen doen met enkele tussensprintjes achter een One getuned by Heinz...
daar gemeten resultaat 130 pk en 170+ Nm...kreeg mij niet losgetrokken met mijn 122 pk en 157 NM erger nog,
ik had eigenlijk iets meer over dan die kerel
was weer eens het bewijs van de "te" positieve cijfertjes die Heinz je meegeeft !!
in ieder geval heb je vermogen genoeg gewonnen om je rijplezier te verhogen
en snans is niet anti Heinz hoor...gewoon realistisch
mooie uitleg weer hoor Abtje...
btw ff off topic, maar toch niet helemaal
ik heb dit weekend een ritje kunnen doen met enkele tussensprintjes achter een One getuned by Heinz...
daar gemeten resultaat 130 pk en 170+ Nm...kreeg mij niet losgetrokken met mijn 122 pk en 157 NM erger nog,
ik had eigenlijk iets meer over dan die kerel
was weer eens het bewijs van de "te" positieve cijfertjes die Heinz je meegeeft !!
- minibandit
- Mod virus alert!

Bericht

maar die cijfers zijn van vóór de BMC CDA
na 9 feb weet ik meer
sorry voor het off topic Pieter
kan zijn, en hoop het voor jouDer Abt schreef:Je zal dan maar eens tegen mij moeten trekken hé minibandit![]()
Ik denk wel dat ik genoeg heb met mijn werkelijke 123/124pk![]()
Hehe
maar die cijfers zijn van vóór de BMC CDA
na 9 feb weet ik meer
sorry voor het off topic Pieter
- minibandit
- Mod virus alert!

- pieterdg
- Bijna verslaafd

Bericht
Ben anders wel zeer tevreden hoor.
Kameraden van me hebben een nieuwe civic 1800 130 pk en een beatle 2000
130 pk en ik kan hen beide bijhouden.
En dit is geen leugen.
De beatle was ik zelfs ietsje sneller en de civic pakte maar zeer weinig voorsprong op me.
Kameraden van me hebben een nieuwe civic 1800 130 pk en een beatle 2000
130 pk en ik kan hen beide bijhouden.
En dit is geen leugen.
De beatle was ik zelfs ietsje sneller en de civic pakte maar zeer weinig voorsprong op me.
- pieterdg
- Bijna verslaafd

Bericht
Zo, eventjes een kleine update.
Vorige week donderdag heb ik dus de aerokit naar de spuiter gebracht en dit allemaal in mijn MINI. Dus wie zei er dat een MINI geen laadvermogen heeft?

Hopelijk kan ik hem donderdag gaan ophalen en dan gaan zondag de voorbumper en sideskirts erop.
Voor de achterbumper moet ik nog even wachten want ik heb een eisenmann uitlaat besteld bij autotuneheinz en die gaat er 15 maart pas op.
En ondertussen heb ik al wat voorbereidend werk gedaan: de aero grill

Staat wel wat raar met al dat chrome van mijn voorbumper.
Vorige week donderdag heb ik dus de aerokit naar de spuiter gebracht en dit allemaal in mijn MINI. Dus wie zei er dat een MINI geen laadvermogen heeft?

Hopelijk kan ik hem donderdag gaan ophalen en dan gaan zondag de voorbumper en sideskirts erop.
Voor de achterbumper moet ik nog even wachten want ik heb een eisenmann uitlaat besteld bij autotuneheinz en die gaat er 15 maart pas op.
En ondertussen heb ik al wat voorbereidend werk gedaan: de aero grill

Staat wel wat raar met al dat chrome van mijn voorbumper.
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
- Instaplijsten heb ik uiteindelijk bij de stealer gekocht. Op internet (kapazza, ebay, markplaats) worden ze ook regelmatig aangeboden.
succes met monteren
marss
- Clipjes zijn inbesloten (je hebt minder clipjes nodig dan bij de originele skirt)pieterdg schreef:Zijn de klipjes die je nodig hebt voor de sideskirts inbesloten in het pakket van Jonkers?
En heeft iemand enig iedee waar ik instaplijsten kan kopen?
- Instaplijsten heb ik uiteindelijk bij de stealer gekocht. Op internet (kapazza, ebay, markplaats) worden ze ook regelmatig aangeboden.
succes met monteren
marss
- pieterdg
- Bijna verslaafd

Bericht
En hoe noem je instaplijsten in het engels?
Heb niet echt een talenknobbel en op babelfish geeft ie geen vertaling.
marss schreef:- Clipjes zijn inbesloten (je hebt minder clipjes nodig dan bij de originele skirt)
succes met monteren
marss
En hoe noem je instaplijsten in het engels?
Heb niet echt een talenknobbel en op babelfish geeft ie geen vertaling.
Onze sponsors